Moderator: Redaktörer
The_Man skrev:man behöver ju inte vara dålig musiker bara för att man är "flummig"....det finns det väl hur många bevis som helst för(nu tillhör Zappa inte min favorit, men alla har ju olika smak.....som tur är
)

dawen skrev:Morello: Hon sjunger i en SM58 och hennes virvel tas upp av en SM57!

Nils skrev:...
Christian Vander vill jag oxå nominera.
Morgan Ågren, rent tekniskt är han duktig. men hans grejer blir lätt tekniska för sakens skull, tycker jag.
Slartibartfast skrev:Nils skrev:...
Christian Vander vill jag oxå nominera.
Morgan Ågren, rent tekniskt är han duktig. men hans grejer blir lätt tekniska för sakens skull, tycker jag.
Vander, från Magma? Kan rekomendera CDON här... de har haft Magma plattor till lagompriser ett tag nu. Dock har jag väntat en lång tid på en av dem.... :[
Det jag tycker är roligast med Morgan, är att han är så tekniskt överduktig dock otroligt barnslig så.. tja, det blir skön helt enkelt!
Framförallt menar jag på det solot som han framför på Zappas 50årsfest eller vad det vara månde, Där han får hela bandet av gammla rävar att asgarva samt violinisterna bredvid honom att tappa hakan modell: "såhär kan man ju inte göra live!!"
Mvh Jocke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster