Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Man är ju 1/13-dels lts:are numera.
Tycker det var en ypperlig idé med hyrd spånka i Götet.
Affald skrev:Tycker att studion ser trevlig ut för övrigt.
mats skrev:Men har jag drömt, men skulle inte du hoppa av LTS Hetsporren?
Mr_Ekan skrev:Nån som förresten vet när nästa MoLT kommer ut så man kan få ett verifikat på sitt medlemskap?![]()
//Martin
Sladd skrev:Anmäler intresse och förväntar mig en inbjudan om detta går av stapeln.
mike34 skrev:Rydberg skrev:Hetsporren> Har ni LTS-are inte ett eget forum??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh ?? men vi kanske kan deala in några infidels åxå.
Eller hur är det ? Kan verkligen LTS medlemmar vistas tillsammans med vanliga jon ?
Kaffekoppen skrev:Får man följa med, eller luktar man illa eftersom man flyttat till Stockholm?
Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:Får man följa med, eller luktar man illa eftersom man flyttat till Stockholm?
Frågar du mig personligen så är just stockholmare extra välkomna, eftersom jag då får tillfälle att visa hur mycket trevligare det är att åka kollektivt medelst spårvagn kontra T-bana;)
Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:Får man följa med, eller luktar man illa eftersom man flyttat till Stockholm?
Frågar du mig personligen så är just stockholmare extra välkomna, eftersom jag då får tillfälle att visa hur mycket trevligare det är att åka kollektivt medelst spårvagn kontra T-bana;)
Vee-Eight skrev:Trodde tunnelbana gick under markplan helt och hållet?
Naqref™ skrev:Vee-Eight skrev:Trodde tunnelbana gick under markplan helt och hållet?
Inte när man kommer en bit ut. Blå linjen mot Akalla eller Gröna linjen mot Hässelby strand går faktiskt ovanför markplan (d v s är upphöjd 5m ovanför eller så).
Sanny_X skrev:Jag hoppas på 29 april...
Radio Dept-Embassy-Nya Varvet CHALMERS STUDENTKÅR 145 SEK
Sanny_X skrev:
När/hur anmäler man sig? (antar det bokas bord på finkrog)
Naqref™ skrev:Hur var det nu med viljan över att ha en speciell LTS-del hetsporren?
Kribban skrev:Om jag har förstått det hela så räcker det med att betala medlemsavgiften till LTS för att få följa med?
Audix skrev:
Det tog tjejen 2 timmar att köra från Vågmästarplatsen till Järntorget...man kan nog inte skylla allt på Göteborgsvarvet och avstägningar, men det förvirrade nog en Sthm:are liteMr_Ekan skrev:Kaffekoppen skrev:Absolut! Tack för en trevlig tillställning (som kunde blivit längre för undertecknad....)
Hoppas BK:s bord var skönt att slagga på
.
Tack till alla för en kanontillställning!
markih skrev:Lustigt: Nu på morgonen vaknade jag, tro det eller ej, med 'all that she wants' ringande i öronen och det var inte ace of base som sjöng den...
Den nya versionen från Studio Nacksving avslöade nya inneboende kvaliteter i musiken och har tydligen givit ett bestående intryck! Kul minne!
Kaffekoppen skrev:markih skrev:Lustigt: Nu på morgonen vaknade jag, tro det eller ej, med 'all that she wants' ringande i öronen och det var inte ace of base som sjöng den...
Den nya versionen från Studio Nacksving avslöade nya inneboende kvaliteter i musiken och har tydligen givit ett bestående intryck! Kul minne!
Kul! Musik skall skapa känslor!![]()
![]()
Hetsporren skrev:Tack för bilderna - och för en kul eftermiddag!
Morello skrev:Hetsporren skrev:Tack för bilderna - och för en kul eftermiddag!
Tack för en utsökt spårvagnstur med tillhörande politiska gliringar från förarhytten
Användare som besöker denna kategori: DiodLasse, Goldfinger, Ted_B och 7 gäster