Moderator: Redaktörer
Givetvis vill vi väl inte ha något som låter illa!
nl1970 skrev:Funkis är något som faller mig i smaken.
nl1970 skrev:Svante skrev::D Och jag är helt anti-funkis, det är fuuult!
Men det funkar ju
reeltoreel skrev:För att ta ett exempel.
En gammal fet pioneer,onkyo,akai,technics,eller annan pryl från mitten av 80-talet ger mig vällustiga rysningar,även om dom ibland inte låter perfekt.
Belker skrev:Spelar ingen roll. Är inte finish och design som jag vill så gömmer jag prylen, alternativt bygger om.
Patrik_B skrev:Bryr ni er om känslan och finishen på era hifi-apparater?
RolandM skrev:Jag är mycket förtjust i min Alchemist Axiom med borstad aluminum och volym samt ingångsväljare i guldöverdragen metall.Köpt ny för 3 500 SEK men den ser ut som 13 500 SEK.
Låter lika förföriskt som den ser ut.
Skall bli spännande att se vad du hittar till mina delningsfiltersoundbrigade skrev:När jag själv bygger vill ha det originella - design. Är alltid och letar konstiga saker man kan hysa in förstärkare i, eller konstiga saker man kan ha till rattar.
Kaffekoppen skrev:Jag gillar verkligen retro. Inget mer än det som behövs. Fanns en anledning till att min första seriösa förstärkare vasr en Rotelkombo utan balans eller ljudjusteringsmöjligheter
Kaffekoppen skrev:Ser ju kanon ut
pss... ta massa kort så gör jag en tråd om det sedan...
IngOehman skrev:Jag gillar tidlös funktionalism, och vill ha apparater som är ergonomiskt trevliga, alltså är maximalt lätta att "hitta rätt på" och dessutom är trevliga att ta på och manövrera, samt helst är helt befriade från trendigt design-trams.
Användare som besöker denna kategori: Conan, Roadrunner och 17 gäster