Moderator: Redaktörer
boyafraid skrev:ska inte dit
åka 40 mil för att gå på ännu en tråkig kukmätarmässa känns inte så angeläget
Nefilim skrev:Nope. Inte det. Bara för att det är alldeles förskräckligt långt borta från Sveriges centrum och mittpunkt!
Kaffekoppen skrev:Jag skall ner för jag vill dricka sprit hos Sanny-X
Wolfie skrev:Låter dretsköj att vara hos Sanny X o Mike34 o dricka sprit...
Skulle kanske blivit sugen på att åka dit om man fått vara med på det då...
Fast ni kanske inte vågar ha med ytterligare en galen Värmlänning?
Sanoj ta nu inte med dig Jan Johansson! Han är bra men det finns annat som är minst lika kul![]()
Sanoj:
Jag vill hemskt gärna lira lite egna plattor hos dig, så gör plats i demon. Jag lovar att det är njutbart.
Sanny_X skrev:Wolfie skrev:Låter dretsköj att vara hos Sanny X o Mike34 o dricka sprit...
Skulle kanske blivit sugen på att åka dit om man fått vara med på det då...
Fast ni kanske inte vågar ha med ytterligare en galen Värmlänning?
En eller två spelar väl ingen roll!![]()
Någonstans att sova ordnar sig, tar du med dig dina i28or?
Kaffekoppen skrev:Wolfie,
8-10 sept.
Kommer våka ner lör-sön och du är absolut välkommen! Det skulle vara skitkul! Och du får gärna få stryk i bowling också
Kaffekoppen skrev:Jag skall ner för jag vill dricka sprit hos Sanny-X och klå Mike34 i bowling (en tradition jag har). Hoppas se Ekan med, men det kanske inte går... och Almen är trevlig med...så finns Hetsporren.... fan, ni är ju goa gubbar allihop!
Ja.. just det...kanske titta till Arken med..
Skitkul! Där hamnade du braAdhoc skrev:Kaffekoppen skrev:Jag skall ner för jag vill dricka sprit hos Sanny-X och klå Mike34 i bowling (en tradition jag har). Hoppas se Ekan med, men det kanske inte går... och Almen är trevlig med...så finns Hetsporren.... fan, ni är ju goa gubbar allihop!
Ja.. just det...kanske titta till Arken med..
När du druckit upp Sanny-X' sprit kan du krypa över till mig och få dig en jamare till. -Hörde igår hos Merkurius att jag flyttat in i porten bredvid Sanny-X.
Mr_Ekan skrev:mike34 skrev:Mr_Ekan skrev:Va, sprit, var?!?! Det dracks det ju igår här. Var har radarparet gjort av sina mobiltefloner?
Huh ??
Jag trodde jag börjat lära mig ditt Torsbymål, men "Huh ??"???
Adhoc skrev:När du druckit upp Sanny-X' sprit
Hetsporren skrev:Sanny_X skrev:Vi kommer nog upp nån dag och lyssnar istället.
Bra idé!
Mr_Ekan skrev:Va, sprit, var?!?! Det dracks det ju igår här. Var har radarparet gjort av sina mobiltefloner?
Brickman skrev:Klart man skall dit![]()
Till skillnad från vad Morgan tycker så är Burmester för mig en av mässans absoluta höjdare. Många fina pryttlar att drömma om. Synd bara att det brukar vara trångt och schvettigt och ingen höjdare ljudmässigt pga allt dunkande runt om. Låter det bra på en mässa bruker det antagligen låta riktigt bra hemma.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster