Moderator: Redaktörer
Mr_Ekan skrev:har du fatt ratsida pa Carlsson nu efter att ha lyssnat pa 51.3
Affald skrev:Som väntat såg Pioneer äkta HD plasma i 50" äckligt bra ut.
Hetsporren skrev:Posta gärna era mässbilder i denna tråd. Jag går själv ut hårt med en bild från LTS-hörnan...![]()
Hetsporren skrev:
Arken bjöd inte bara på "high end" utan även på högtalarpar för 595 kr...
Nefilim skrev:mats skrev:dawen skrev:Schnygga monoblock!
Håller med, de var verkligen snygga
Visst är de snygga! Men hur uppför dom sig?
Dynamic skrev:robertzimmerman skrev:Någon som hört dessa, jag är nyfiken på vad man kan få för 595kr?
Jag har hört Dynavoice´e stativare för 1495:- och den låter mkt bra för dom pengarna!
ps. det fanns kvinnor där ute men inte hade dom valt att gå dit frivilligt i denna kanske sista vackra sensommardag
dawen skrev:Affald skrev:Själv tjackade jag 2! buttpluggs att montera i soffan för action film kvällarna.
Kära du, heter det inte buttkickers? Buttplugs har man väl till helt andra kvällar
Kära du, heter det inte buttkickers? Buttplugs har man väl till helt andra kvällar
Naqref™ skrev:Här kan vi ge Morgan ett gyllene tillfälle att skriva en *ähurm* mindre sågande recension.![]()
När de spelade infected mushroom distade det rejält, om det berodde på högtalarna eller stegen vet jag inte. Annars lät diskanten lika oprecis som när vi lyssnade hemma hos Merkurius.Manzarek skrev:
Hur fungerade Responsehögtalare ihop med Audio Research? Besökte aldrig mässan. Väldigt litet rum.
mike34 skrev:dawen skrev:Affald skrev:Själv tjackade jag 2! buttpluggs att montera i soffan för action film kvällarna.
LOOOOOL Affald och Freud säger jag bara
molle skrev:Har någon hört säljarnas motivering till varför man gör på detta sätt?
Tack för besöket, Naqref!Naqref™ skrev:Det lät mycket trevligt och affärsiden med att man köper direkt från tillverkare/konstruktör som samtidigt agerar säljare och kan ge vettiga svar på alla ens frågor känner vi igen från annat håll och det ger i detta fallet trevliga och prisvärda högtalare.
5kkr kostar stativaren och basmodulen kostar 7kkr. Försteget med det aktiva filtret kostar 10kkr vilket får anses vara billigt med tanke på hur det är producerat och av vem.
Tack för det!Vee-Eight skrev:http://user.faktiskt.io/vee-eight/arken06/PICT1626.jpg
Mässans mest intressanta pryttel: Engelholm Audio Prelo, försteg med integrerat aktivt filter bland annat.
Sanny_X skrev:
Affalds nästa?
Om den typen av grejjer får dig att gå igång rekommenderar jag Aftonbladet.se, Hänt i veckan BILD, Dallas, Kanal 5's såpor, etc.Morgan skrev:EngelholmAudio skrev:Arken var kul, besökarna trevliga (så när som på 4 stycken)
Berätta mer, för böfvelen!På vilket vis var dessa fyra otrevliga? Är det några vi känner?
EngelholmAudio skrev:Om den typen av grejjer får dig att gå igång rekommenderar jag Aftonbladet.se, Hänt i veckan BILD, Dallas, Kanal 5's såpor, etc.
Onödigt kort av mig kanske...Men jag är trött på att fokus hamnar på vad som är dåligt, tråkigt, fel, irriterande - istället för det positiva!Morgan skrev:EngelholmAudio skrev:Om den typen av grejjer får dig att gå igång rekommenderar jag Aftonbladet.se, Hänt i veckan BILD, Dallas, Kanal 5's såpor, etc.
Oh, tack Bagheera! Jag skall genast införskaffa dylika publikationer och detaljstudera dessa program![]()
Point taken and perceived. Förlåt att jag frågade.
Ingen som såg båten? Rätt stor, tog tydligen ca 12.000 containers.
Affald skrev:Kan dock ej bestämma mig för om jag skall sätta på Meninge Ryan eller fäbojäntan, hmmmm. Får lura på det till´s jag kommer hem, he hee.
Kan dock ej bestämma mig för om jag skall sätta på Meninge Ryan eller fäbojäntan, hmmmm. Får lura på det till´s jag kommer hem, he hee.
Affald skrev:Kan dock ej bestämma mig för om jag skall sätta på Meninge Ryan eller fäbojäntan, hmmmm. Får lura på det till´s jag kommer hem, he hee.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster