Eftersom jag startade tråden börjar jag...
(jag har lagt ut bilder på min stereo här en 1 milijon gånger så jag hoppas inte ni kräkas
/Danne
Moderator: Redaktörer
niclas skrev:Vet inte om det räknas, men av olika anledningar spelar jag för tillfället endast min iPod Nano 8gb.![]()
niclas skrev:Vilken tur!![]()
Är för övrigt ett stort fan av ditt retro-koola Marantz slutsteg. Hittar jag något liknande så slår jag till med dunder och brak!
LEXrasta skrev:niclas skrev:Vet inte om det räknas, men av olika anledningar spelar jag för tillfället endast min iPod Nano 8gb.![]()
[bild]
Ja men den är ju snygg och spelar musik så den räknas..Sen har du ju ett väldigt gulligt fodral till den!!
![]()
/Danne

JB skrev:LEXrasta skrev:niclas skrev:Vet inte om det räknas, men av olika anledningar spelar jag för tillfället endast min iPod Nano 8gb.![]()
[bild]
Ja men den är ju snygg och spelar musik så den räknas..Sen har du ju ett väldigt gulligt fodral till den!!
![]()
/Danne
Nice, kul att se att det är fler som lyssnar mycket genom mp3 spelare här på forumet.
Själv har jag en Creative Zen Vision M, 30 GB som jag lyssnar på väldigt mycket musik med, men som ni ser på bilden så ser jag även en del serier på den.
(mina fotograferings skills kan diskuteras dock)
JB skrev:LEXrasta skrev:Jag sjäv hade en mp3 spelare (sony walkman 20 gig) men när jag satte in batteriet fel så började det ryka ur den(var lite berusad då) så nu har jag ingen längre..Men jag är glad ändå
![]()
/Danne
Aj då, surt =/
Köpte du någon ny efteråt?
BengtO skrev:Jag tycker inte det är nån speciell ökning av hörlurar i öronen nu jämfört med innan pga Ipod.. Tror det är max 10% Ipod, sen 90% mobil samt övriga mp3-spelare..

Bill50x skrev:Läcker vit vinylskiva, vad är det för nåt?
/ B
jag fortsätter denna tråd i blygsamhetens tecken![]()
Så här har jag precis fått till det o jag är rätt så nöjd![]()
orpheus skrev:
Miles skrev:orpheus skrev:
Jag gillar verkligen denna uppställning, en av de snyggare jag sett här på Faktiskt.
...
Kent_n skrev:Min stereo
Förstärkare McIntosh MA6900
Högtalare Dynaudio C2
cd McIntosh 201
LEXrasta skrev:I denna tråden så kan alla som vill lägga in skryt bilder på sin stereo.Folk kan ju skriva lite kommentarer och bedömma utifrån snyggheten på anläggningarna
Eftersom jag startade tråden börjar jag...![]()
(jag har lagt ut bilder på min stereo här en 1 milijon gånger så jag hoppas inte ni kräkas![]()
![]()
)
/Danne
orpheus skrev:http://hififorum.knaak.dk/Orpheus/alt.jpg
jag fortsätter denna tråd i blygsamhetens tecken![]()
P
Nefilim skrev:Man kanske ska starta en tråd om den manligaste anläggningen!!
LEXrasta skrev:I denna tråden så kan alla som vill lägga in skryt bilder på sin stereo.Folk kan ju skriva lite kommentarer och bedömma utifrån snyggheten på anläggningarna
Eftersom jag startade tråden börjar jag...![]()
(jag har lagt ut bilder på min stereo här en 1 milijon gånger så jag hoppas inte ni kräkas![]()
![]()
)
/Danne

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster