(en 4306 som storleksreferens!)

Moderator: Redaktörer
Patrik_B skrev:Hmm, Denon 5805 känns aningen hög...Ska vi vara glada eller ledsna över att den inte finns att få tag på i Sverige?
Morello skrev:Tycker det verkar ganska pucko att proppa in så många slutsteg i kontrollenheten. Varför gör dom inte ett fint försteg och separata slutsteg?
Alexi skrev:Ja hoppas dom någon dag fixar till ett hemmabio försteg med bra D/A. Tills dess behåller jag min 1802.
Morello skrev:Tycker det verkar ganska pucko att proppa in så många slutsteg i kontrollenheten. Varför gör dom inte ett fint försteg och separata slutsteg?
subjektivisten skrev:Oavsett, gav någon mig denna så skulel jag ta emot den och köra hembio på den
- Ball !boyafraid skrev:att kunna köra två 5.1 system med olika källor parallelt från samma stärkare
meanmachine skrev:Håller med men misstäkner att den byggs för AmeRIKanare som vill ha en FET enhet men inga för och slutsteg.
Money talks.
Brickman skrev:Grym tingest![]()
Fast jag fattar inte heller varför dom bygger 10kanaler istället för 7 med lite lite mer kräm i ?
För det handlar om att förlänga du vet vad... Vill du ha välljud eller vill du bara vara värst. Eftersom du måste betala för allt x-tra som du inte kommer att använda..Floyd skrev:Varför är man ett pucko om man köper en sådan?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster