Moderator: Redaktörer
Torde väl räcka med att först växla höger och vänster kanal..lasselite skrev:Byt plats på högtalarna, så får du kvitto direkt på om det är grejerna eller rummet. Men jag tror att piotr, och du själv, har slagit huvudet i den berömda...
Å fixa till bilderna i ie är det oläsligt, och i FF scrollar det lååååångsamt.
Nefilim skrev:Hiskeligt stora bilder!!
Kaffekoppen skrev:Torde väl räcka med att först växla höger och vänster kanal..lasselite skrev:Byt plats på högtalarna, så får du kvitto direkt på om det är grejerna eller rummet.
subjektivisten skrev:Ja, därför jag "klaga" på faktiskt som är det enda forumet där imageshacks thumbnail inte funkar som det ska. Det kanske någon moderator kan kolla in på.
Piotr skrev:All osymmetri runt högtalarna kan ge problem med ljudbilden. Racket i mitten likaså. Bokhylla på ena sidan och kal vägg på andra är inte att rekommendera. Ett bord kan både ge reflexer och skärma av reflexer beroende på höjd och placering i förhållande till högtalaren och lyssningsposition.
Naqref™ skrev:Det är en medveten feature p g a önskemål. Men varför ens använda tumbnails? Bättre att skala bilderna rätt från början och lägga in dem i tråden. Här har vi aldrig tagit hänsyn till någon med modem.
Lust skrev:Vad är en balanskontroll?
meanmachine skrev:Jag har inte läst hela tråden med vill komma med ett inlägg bara. Grymma prylar. Har inte sett dessa förut. Vad är det för klossar i botten ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster