Efterlyser ett svar

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
lasselite

Efterlyser ett svar

Inläggav lasselite » 2007-04-25 22:30

Jag, och flera andra, har helt missat svaret på varför mayro anser att resultaten av F/E-lyssningar är orimliga. (egentligen är det väl listan över rekomenderade produkter som är "orimlig", om jag inte minns fel) Tydligen skall det vara svarat på ett antal gånger, ändå har det gått oss förbi.

Den som först hittar förklaringen bjuckar jag på en pilsner (eller alkoholfritt alternativ) på valfri uteservering i Linköping. Den som hittar två eller fler förklarande inlägg av nämnd medlem, kan se fram emot två väl kylda förfriskningar.

"Belöningen" gäller faktiskt även inlägg av senare dato än detta och exkluderar på intet sätt nämnd debattör :D
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej

Användarvisningsbild
Rydberg
Rörlig

Inläggav Rydberg » 2007-04-25 22:33

Har letat med ljus o lykta men inte funnit något, jag får la köpa en pilsner själv :(
Class only looks like arrogance from below.

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2007-04-25 22:37

Detta är lite väl over the top. Vill man inte svara så skall man inte heller krävas på svar. Man behöver inte heller utsättas för opinionsbildande aktioner för detta. Frånvaro av tillfredsställande svar torde vara svar nog. Mao; dags att plocka fram blaskan och trycka på den välbekanta knappen igen:

Bild
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Återgå till Generellt om hifi