Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Pssst, säg inget!
jag hörde att kaffekoppen är lite nere och tänkte muntra upp den lite.
Johan_Lindroos skrev:Nu är det ju en lite annan överraskning än vad som tros, jag tror inte kaffekoppen var hemma igår.
Det är nå´t ljudrelaterat...
mats skrev:Hm Johan har sagt att det var ljudrelaterat och ändå fortsätter ni prata om sprit??Johan_Lindroos skrev:Det är nå´t ljudrelaterat...
Kaffekoppen skrev:WOW!!
Någon har kopplat in min stereo(dessutom med grannens DVD)
Nu kan man lyssna på musik efter 8 månader![]()
Vilken härlig början på helgen
:) Bra val... påminner om en tjej från Örebro..Lust skrev:Slå på "Friday I'm in love" med Cure eller något annat glatt nu.
Kaffekoppen skrev:Deppigheten sätter sina spår på alla sätt, men nog är det lättare att bli glad med trallig musik i bakgrunden när man städar...
Hetsporren skrev:mats skrev:Hm Johan har sagt att det var ljudrelaterat och ändå fortsätter ni prata om sprit??Johan_Lindroos skrev:Det är nå´t ljudrelaterat...
Det finns väl ingen sprit i dadelsirap och kokosmjölk?
:) Det går åt rätt håll.PEGE skrev:Hoppas att du piggnat till kaffekoppen, The Clash är aldrig fel.
Jag brukar bota mig med "Peps", kanske inte medicinen för en göteborgare/stockholmare, men för en Skåning..
Du kanske borde konventera till skorrande "R".........
Kaffekoppen skrev::) Det går åt rätt håll.PEGE skrev:Hoppas att du piggnat till kaffekoppen, The Clash är aldrig fel.
Jag brukar bota mig med "Peps", kanske inte medicinen för en göteborgare/stockholmare, men för en Skåning..
Du kanske borde konventera till skorrande "R".........
Lust skrev:Kaffekoppen skrev:WOW!!
Någon har kopplat in min stereo(dessutom med grannens DVD)
Nu kan man lyssna på musik efter 8 månader![]()
Vilken härlig början på helgen
Tacka fan för att du varit deppig...
Slå på "Friday I'm in love" med Cure eller något annat glatt nu.
Johan_Lindroos skrev:Jag kan tillägga att det tog mindre än TIO minuter att koppla in anläggningen. Att Magnus inte gjort det tidigare är, ja, rent utav, eller borde vara, nästan brottsligt!
Kaffekoppen skrev:Det är bara att komma över!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster