Hittade just firman via Faktiskt.se och blev klart nyfiken
då jag behöver diverse audiokablar, vågar man satsa
på denna kabelhäst?
http://www.marcuscables.com/

Moderator: Redaktörer

mats skrev:Lite ot, men vem var du Ondjultomte i gamla minhembioforumet?
Jag tvivlar starkt på att ""Mr kabelkrängare"" Ligger bakom de kablar han säljer, annat än som "marknadsförare".
mats skrev:Tycker siffernisse snackar en massa goja. Jag förmodar att det är Jorma du pratar om. Om du kollar en gång till i hififorum(bli jävligt förbannad att du hånar dom, vilken rätt har du till det? Trams) så ser du att han förklarar varför kablarna kostar så mycket i topicen Jorma vs Marcuscables.
Jag och många andra brukar husera både här och på hififorum. Är vi också då intelligensbefriade?
mats skrev:Tycker siffernisse snackar en massa goja. Jag förmodar att det är Jorma du pratar om. Om du kollar en gång till i hififorum(bli jävligt förbannad att du hånar dom, vilken rätt har du till det? Trams) så ser du att han förklarar varför kablarna kostar så mycket i topicen Jorma vs Marcuscables.
Jag och många andra brukar husera både här och på hififorum. Är vi också då intelligensbefriade?
Morello skrev:Plus- respektive minusledare är "lösa", varför kabelns induktans och kapacitans är odefinieradde
Sanoj skrev:Tänk att det finns så många här i världen som saknar massa innanför kraniet...
Sanoj skrev:Tänk att det finns så många här i världen som saknar massa innanför kraniet...
Morello skrev:Jorma,
Jag såg bilden igen och kan konstatera att jag sett fel.(får skylla på min taffliga monitor)
![]()
Jag vill verkligen be om ursäkt för detta.![]()
Med vänliga hälsningar\Morello
Jorma skrev:OK, Morello, acepteras
Morello skrev:Jorma,
Jag såg bilden igen och kan konstatera att jag sett fel.(får skylla på min taffliga monitor)
![]()
Jag vill verkligen be om ursäkt för detta.![]()
Med vänliga hälsningar\Morello
Jorma skrev:Jag går bara in här nu för att rätta till rena sakfel som vissa experter i sin iver
att nedvärdera inte har haft full koll på.
dawen skrev:Kul att du är inne här och berättar om dina kablar och rättar till sakfel Jorma! ///
Var finns dina kablar att köpa? Finns det möjlighet att låna hem?
dawen skrev:Kul att du svarade på mitt inlägg också Jorma...![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster