Rekommenderas speciellt för den som gillar feta kablar
Moderator: Redaktörer
Merkurius skrev:Laila skrev:Äntligen !
Jag skrev samma sak på hififorum.nu
Tur att det fortfarande finns kablar som låter bra och inte är snakeoil..
Frodrak skrev:Jag har länge grunnat på vad den däringa klumpen på mitten av kabeln gör för nytta? Någon som vet vad den ska va bra för?
Sanoj skrev:Tur att det fortfarande finns kablar som låter bra och inte är snakeoil..
Som den här![]()
//Jonas
Sanoj skrev:Tur att det fortfarande finns kablar som låter bra och inte är snakeoil..
subjektivisten skrev:Sanoj skrev:Tur att det fortfarande finns kablar som låter bra och inte är snakeoil..
Ja, förhoppningsvis klarar den av samma enkla uppgift som en 150 kr kabler fixar. Men vill man bli av med pengar så kan man ju betala för utseendet.
AVR4000 skrev:enligt det resonemang som förs här när det gäller signalkablar för ljudöverföring borde nämligen SSSK fungera även för bild
Magnuz skrev:Du skrev visserligan att det var halvironi (vad nu det är) men för säkerhets skull kanske man ska påpeka att högkvalitativ bildöverföring ställer gigantiskt mycket högre tekniska krav på kabeln än ljudöverföring.
Rydberg skrev:AVR4000 skrev:Med bättre menar jag skärmat signalkablage av bra kvalitet, t.ex EKK med skärm, Supra och liknande.
EKK som signalkablage?
Som den här![]()
Wader skrev:Ekk med skärm heter väl EKKJ om jag inte minns fel. Visste inte att den kunde användas till signalkabel, vilken dimension då?
Användare som besöker denna kategori: pna och 14 gäster