Mer bilder här
Moderator: Redaktörer
Vad är det för grejjer?Harryup skrev:Ser ut som Goto ja.
Då är priset för driverna per styck mer 100.000 Sek.
mvh/Harry
petersteindl skrev:
Jo, en liten sak till, man behöver inte vara rädd ett sådant här system inte skulle stå som ensam herre på täppan vad gäller sånt däringa tunedem. Tippar att samtliga Linn eller Naim prylar åker all världens väg.Jag vet i alla fall vad jag skulle välja.
Väl mött
PS
petersteindl skrev:Det har skrivits om dessa förstärkare i Robb report, ni vet den där tidskriften som skriver och testar 100 fots lyxkryssare, privata jetplan, kungajuveler och allehanda små nätta och praktiska saker som förnöjer livet.
Lust skrev:petersteindl skrev:
Jo, en liten sak till, man behöver inte vara rädd ett sådant här system inte skulle stå som ensam herre på täppan vad gäller sånt däringa tunedem. Tippar att samtliga Linn eller Naim prylar åker all världens väg.Jag vet i alla fall vad jag skulle välja.
Väl mött
PS
Jag var väl mest orolig för att tids- och fasförskjutning inte är det bästa för "svänget".
perstromgren skrev:petersteindl skrev:Det har skrivits om dessa förstärkare i Robb report, ni vet den där tidskriften som skriver och testar 100 fots lyxkryssare, privata jetplan, kungajuveler och allehanda små nätta och praktiska saker som förnöjer livet.
Just ja, blaskan som utnämnt Bentley Continental till årets bil!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster