Moderator: Redaktörer
Richard skrev:Har apparaten ett kön ?
Smått chockerande påstående, det är väl lika otroligt som att en apparat skulle inneha själ.![]()
Richard skrev:Tror man att apparaten har en själ, så är dock steget inte alls långt till att påstå att stereoprytteln har ett kön, dock. Vad blir nästa steg, - giftemål ?![]()
![]()
Richard skrev:Smått chockerande påstående, det är väl lika otroligt som att en apparat skulle inneha själ.![]()
Tror man att apparaten har en själ, så är dock steget inte alls långt till att påstå att stereoprytteln har ett kön, dock. Vad blir nästa steg, - giftemål ?![]()
![]()
subjektivisten skrev:Lika lön för samma arbete?
Richard skrev:Har apparaten ett kön ?
Smått chockerande påstående, det är väl lika otroligt som att en apparat skulle inneha själ.![]()
Tror man att apparaten har en själ, så är dock steget inte alls långt till att påstå att stereoprytteln har ett kön, dock. Vad blir nästa steg, - giftemål ?![]()
![]()
H. Richard.
guldfisk skrev:Tvärtom, vill jag mena. Huvud, axlar och så avsmalnande mot underkroppen är typiskt manligt. Inga höfter där...
Bill50x skrev:Richard skrev:Har apparaten ett kön ?
![]()
H. Richard.
"Tager Du, H. Richard, denna Linn AV5103 till din älskade maka för att älska henne i nöd och lust i resten av ditt liv?"
/ B
Bill50x skrev:Richard skrev:Har apparaten ett kön ?
![]()
H. Richard.
"Tager Du, H. Richard, denna Linn AV5103 till din älskade maka för att älska henne i nöd och lust i resten av ditt liv?"
/ B
Poppen skrev:I övrigttycker jag att det är en nööördig fråga : ).
Ta inte illa upp nu. det är inte illa menat.
Poppen skrev:Jag trodde Stero var ett netrum i svenska språket.
Tyskan också för det är ett låneord.
JB skrev:Datorn verkar ha ett kön ivarjefall.. jag brukar alltid skrika *könsord* åt den när den kraschar eller något program buggar ur innan jag hinner spara, så då borde väl den ha ett kön? :)
Britt-Gunnar skrev:JB skrev:Datorn verkar ha ett kön ivarjefall.. jag brukar alltid skrika *könsord* åt den när den kraschar eller något program buggar ur innan jag hinner spara, så då borde väl den ha ett kön? :)
vad har den/är den för kön då?
Britt-Gunnar skrev:JB skrev:Datorn verkar ha ett kön ivarjefall.. jag brukar alltid skrika *könsord* åt den när den kraschar eller något program buggar ur innan jag hinner spara, så då borde väl den ha ett kön? :)
vad har den/är den för kön då?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster