Moderator: Redaktörer
Nej den suger, den måste du byta bumsJohan_Lindroos skrev:Medans frågan är uppe kanske någon kan svara på om mina egna Supra 4 mm^2 också är hyfsat bra?
Ja visst, märk hur klangkronor väver sig runt det utmejslade perspektivet!Johan_Lindroos skrev:Sådär, nu har jag bytt till elkabel. Är det bra då?
Style skrev:jag hade ne natt och dag upplevelse bar aså sent som för en timme sen.
Det lät stökigt och oroligt. Sen kopplade jag ur en kabel och då blev det plötsligt ett lugn och en svärta som jag inte hört förut.
Nån som kan gissa vilkan kabel?
Style skrev:bra gissat men inte riktigt rätt
det var dammsugaren. Att ha den på eller av i rummet var verkligen stor skillnad. De som säger att strömkabel i eller ur inte spelar roll har inte tillräckligt stor dammsugare
Martin skrev:Finns det inga audiofila hifi-dammsugare man kan köpa? Som spektrala ljudinnehållet har anpassats så att det ska låta subjektivt bra?
Bara för att nämna något så har många bilar har ersatt några av de mekaniska ljuden som fanns i äldre bilar med elektriskt alstrade ljud. Blinkersreläljudet exempelvis.
Användare som besöker denna kategori: Adhoc, DVD-ai, Google [Bot], PerStromgren, sammel och 12 gäster