Moderator: Redaktörer
matson skrev:Denna ser lika ful ut varje gång:
Någon gång när jag orkar skall jag sätta dit en annan front.....
matson skrev:Denna ser lika ful ut varje gång:
Någon gång när jag orkar skall jag sätta dit en annan front.....
Hotspur skrev:Tänk att precis alla trådar måste balla ur i teknikonani
Det är i alla fall bättre att dom ballar ur i teknikonani än att dom ballar ur i onaniteknik
nl1970 skrev:Slartibartfast: är det funkisstuket du är ute efter?
Mr_Miyagi skrev:Undrar om denna volymratt har "min-max"![]()
![]()
![]()
http://925.dk/albums/assorted/394_G.thumb.jpg
(förlåt, kunde inte låta bli)![]()
![]()
Bilden finns större för specialintresserade, bara ta bort "thumb" från URLen...
Slartibartfast skrev:nl1970 skrev:Slartibartfast: är det funkisstuket du är ute efter?
Ja, alltså.. jag anser exempelvis att KTHs kårhus -Nymble- är ett av de vackraste husen jag sett, och jag tycker inte att Arkitekthuset är det fulaste huset i Sthlm så... jag kanske är inne på lite funkis helt enkelt!
mvh Jocke
Mr_Miyagi skrev:
Hittade bilden bland en massa bilder av snygga rullbandspelare (lite hifiporr nästan), kunde inte låta bli.
Acrylpyramiden (tyskt uttal för maximal effekt) heter dom tydligen.
Morello skrev:Slartibartfast skrev:nl1970 skrev:Slartibartfast: är det funkisstuket du är ute efter?
och jag tycker inte att Arkitekthuset är det fulaste huset i Sthlm så
Kanske inte det fulaste i Sthlm.
Mr_Miyagi och ___10
Inte var den snygg i alla fall Shocked
Mr_Miyagi skrev:Skulle vara tufft om det på något sätt gick att bygga in en högtalare i ett akvarium.
![]()
![]()
Flint skrev:Jag har funderat på att bygga ett (rör)slutsteg i en gammal plåthink. En sån' där förzinkad
som skramlar så förb. Det verkar vettigt tycker jag. Lätt att transportera. Lätt att sätta namn på med.
The Hink 10L - 50W
- Hur är det, finns det undervattensHögtalare? Om?, så kan åtaA* sig o testa vilka
högtalarelement som är bäst både över... o under havsnivå nästa gång som det tubdyks!
Mr_Miyagi skrev:Skulle vara tufft om det på något sätt gick att bygga in en högtalare i ett akvarium.
![]()
![]()
Kan du inte bygga ett (rör)slutsteg uti ett gammalt... rör med
Belker skrev:Det mesta sk High End ser faktiskt ut som skit. Bäst design tycker jag man ser i MidFi-segmentet, där det inte knusslas på materialkvalitet, men det inte gått överstyr för att se vräkigt och dyrt ut.
Nattlorden skrev:Denna?
Ser ut som något ifrån musikersvängen... där är det tyvärr ofta den stilen som gäller. I jämförelse med det är den mesta esoteriska high-end:en riktigt snygg!
Kolla på www.manleylabs.com. UURRRKKK!
Mr_Miyagi skrev:Kolla på www.manleylabs.com. UURRRKKK!
Hmm, jag reagerar mest på den extremt dåliga hemsidesdesignen.
Harryup skrev:Martin:
Och ljudet är bra så mycket "bättre" än dom flesta högtalare.
Dom är en möbel med själ.
Om Tannoy skall vara med så skall alla japanska apparater också åka utom gamla Sansui.
Vee-Eight skrev:Men det är inte en tannoy på bilden utan en INO piP...
iffe skrev:De här högtalarna är verkligen ruskigt fula. Ännu värre är de som är lackerade med någon flammig lack på sidorna. Hu.
Sen får det vara hur bra finish som helst.
Flint skrev:Pipen är inte ful. Den är bara kontraexklusiv.
Audiomanikern skrev:Hej!
A* bidrar med försteg/slutsteg-kombo som A*nar att F tycka hmmmindre snygg:
Mvh A*
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster