Jättekul tillställning!
Roligt att så många kom och stannade så länge!
OA51LE2 har verkligen en hel del mer att ge än .3, det märktes väldigt snabbt när vi höjde volymen, de hårdhet som brukar komma med t11oa fanns inte. Väldigt mycket mjukare återgivning men mer detaljerad och luftigare.
En något annan presentation av ljudbilden, har inte blindtestat och kommer inte att göra det och nu kommer jag inte riktigt ihåg hur det lät innan. Men bra blev det, nya saker kom fram på låtar som jag hårt flera gånger innan. KUL!
Rogers högtalare imponerade nog på oss alla!
Lill-Stig var riktigt kul!
"Skrotupplags"-högtalaren, med snedställda skivbromsar väcker känslor hos alla som ser dem
Allt från, INTE imponerad, till världens fulasta haha
Ordentligt bröstdarr med det tappade hornet, du får hojta till när du har två klara bo! Skulle vara jätteskoj o få höra!
ps. sladdarna syns i vanliga fall inte alls så mycket som på dessa bilder

Det planeras att byggas en skärm el dyl för att dölja alla apparater, lampor o sladdar.
apparater o dyl som lyssnades på/till/med osv:
OA51LE2
4xBremen i 27l sluten låda.
pK sluten
Lillstig
"Två vägaren"
Martinssons Lilla TH
Rogers någonting
TG9-moddad Clasohlsson radio
denon 2308
pioneer dv470
Rotel RMB-1095
Behringer dcx 2496
Holographic Audio Amp 12
moddat Behringer a500?
LG BD-370? BRA BILD! billig peng!
(Var riktigt kul att kunna visa upp sin bild/ljud referens DVD-konsertskiva på denna maskin, vem trodde att den kunde bli ännu bättre? Skillnaden mellan min skiva o den 10 år äldre Queenskonserten var häpnadsväckande!
Stoppade ena soffan full med fluff,inspirerad av halvaktuell-tråd vet inte om det hjälpte men det höjde feelgooden lite iaf