OBS! Enbart hifiapparater! Inga datamaskiner!
Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:Snygg! Fjonken, har du inte något gammalt snyggt finskrot att lägga upp?

jonasp skrev:Nä!
Okejrå.Pioneer Exclusive M7. Mats Meyer-Lie skulle sälja sin bil för att köpa ett par sådana en gång i tiden, har jag för mig. Undrar om han fick sålt bilen?
Ragnwald skrev:Jo, med ett slutsteg jag inte kommer ihåg namnet på, men är det vackraste jag sett inuti.
paa, hjälp!
Morello skrev:När blev pertinax-kort snygga?
PappaBas skrev:Varför gör man kylflänsarna sådär solida och med relativt liten yta? De ser ut som CPU-kylare gjorde förr i tiden?
Numera är det ju oftast heatpipes med en stor mängd tunna metallplattor. Man får ju mycket större yta och rejält mycket lägre vikt?
Morello skrev:När blev pertinax-kort snygga?
KarlXII skrev:Rydberg går på knock med en tung uppercut..
PappaBas skrev:Varför gör man kylflänsarna sådär solida och med relativt liten yta? De ser ut som CPU-kylare gjorde förr i tiden?
Numera är det ju oftast heatpipes med en stor mängd tunna metallplattor. Man får ju mycket större yta och rejält mycket lägre vikt?

KarlXII skrev:Rydberg går på knock med en tung uppercut..
steveo1234 skrev:KarlXII skrev:Rydberg går på knock med en tung uppercut..
Absolut. En kombination av ordning och reda, teknologisk konstverk och urkraft.
We have a winner
PappaBas skrev:Skulle nog inte kunna sova med ett sådant i vardagsrummet.
PappaBas skrev:Jag tycker Gryphon ser ut precis som det slutsteg Darth Vader skulle handlat!![]()
I dess mest positiva bemärkelse...
Skulle nog inte kunna sova med ett sådant i vardagsrummet.
jonasp skrev:Kalle Bussin, vad är det där för något?
Bill50x skrev:ThePreTor1aN skrev:Det är ju inte snyggt bara för att bilden blev bra.
Snacka om rishög![]()
Det hade jag gjort snyggare själv![]()
/ B
KorkSniff skrev:Inga bonuspoäng för den kreativa layouten?!?!Bill50x skrev:ThePreTor1aN skrev:Det är ju inte snyggt bara för att bilden blev bra.
Snacka om rishög![]()
Det hade jag gjort snyggare själv![]()
Fjonkalicious skrev:Tyvärr Jonas, så har dom gjort behåringen på en kvinna på fronten(och dessutom gjort den dildoblank):
http://www.hifi-musik.se/nyhet/2012/11/ ... t-overdad/
Ronnie skrev:Det är nog valfritt. Det är definitivt inte undersidan vi ser iallafall.
Användare som besöker denna kategori: zorro och 30 gäster