inte för det är speciellt hälsosamt att vara materialist... prylberoende kan aldrig vara bra för välmåendet! men skadar väl inte o fantisera lite?
Moderator: Redaktörer
Morgan skrev:Du först.
Du vet, "du visar din, så visar jag min" - sådana är reglerna, av hävd.
schmutziger skrev:Lite som V8 så har jag med flera spår
* De jag bygger själv.
* något redigt fläskigt system från Acoustic Illusion
* synergyhornigt
* Carlsson 3vägsaktigt fast lite mer stylat, konstruerat o designat.
*eller en MMTMM med 15" och SEOS med BMS 4550 el dyl, bara för att overkill inte är tillräckligt kul ibland.
NiklasF skrev:schmutziger skrev:Lite som V8 så har jag med flera spår
* De jag bygger själv.
* något redigt fläskigt system från Acoustic Illusion
* synergyhornigt
* Carlsson 3vägsaktigt fast lite mer stylat, konstruerat o designat.
*eller en MMTMM med 15" och SEOS med BMS 4550 el dyl, bara för att overkill inte är tillräckligt kul ibland.
Antar att du har sett bygget "over there"?

sportbilsentusiasten skrev:JLB har några fina grejer Everest o K2 tex.
Nya Megatrend är ett annat trevligt val.
Linn Komri Exakt ett tredje.
Vi drämmer till med en linjekälla med. Valfri.
Har fler rum i huset så plats är inga problem
PontusEriksson skrev:piLine
NiklasF skrev:sportbilsentusiasten skrev:JLB har några fina grejer Everest o K2 tex.
Nya Megatrend är ett annat trevligt val.
Linn Komri Exakt ett tredje.
Vi drämmer till med en linjekälla med. Valfri.
Har fler rum i huset så plats är inga problem
Nya Megatrend, har du någon info om dessa?
steveo1234 skrev:Tragiskt nog så har jag inte en aning.
Lite nyfiken på Danley, eller kanske några JBL K2 eller så. Eller Seaton Catalyst 12. Men egentligen fluktar jag mest på Wisdom audios större modeller och funderar lite på hur de kan tänka sig låta i ett bra rum. Och så ligger Quested någonstans och guppar där i bakhuvudet.
Så, utan tanke på budget så hade jag inte ens vetat vad jag skulle provat. Fast, utan budget så kan jag ju anskaffa allihopa och rotera dem i lyssningsrummet en gång i månaden och sen bara behållt den jag föredrog...
Kraniet skrev:Skulle det bli något slutgiltigt system? Nja jag vet inte, är inte resan större delen av nöjet?
sportbilsentusiasten skrev:Kraniet skrev:Skulle det bli något slutgiltigt system? Nja jag vet inte, är inte resan större delen av nöjet?
Inte för mig. Jag skulle lätt kunna tänka mig att få ett supersystem/rum utan kostnad o sedan bara lira plattor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster