Moderator: Redaktörer
Fostex skrev:Här ser du vad den annonseras ut för i flera olika länder:
https://www.hifishark.com/search?q=Yamaha+M-4
KentLindqvist skrev:Saknar mitt m-4 ibland. Lät fantastiskt tillsammans med mina oa50.
Jag bytte till led i min. Funkar om man hittar några med lagom spridning och intensitet...
BIL skrev:KentLindqvist skrev:Saknar mitt m-4 ibland. Lät fantastiskt tillsammans med mina oa50.
Jag bytte till led i min. Funkar om man hittar några med lagom spridning och intensitet...
Tack för tips!
Kör med Sonab OA-5, typ 2. Behöver dock något försteg för att trycka upp basen. Annars en fin kombo.
BIL skrev:KentLindqvist skrev:Saknar mitt m-4 ibland. Lät fantastiskt tillsammans med mina oa50.
Kör med Sonab OA-5, typ 2. Behöver dock något försteg för att trycka upp basen. Annars en fin kombo.
Panelguy skrev:BIL skrev:KentLindqvist skrev:Saknar mitt m-4 ibland. Lät fantastiskt tillsammans med mina oa50.
Byt slutteget då det saknar kraft, framförallt i basen. Jag hade M4/C4 tidigt 80-tal och fick ett förbluffande lyft vid byte till ett Adyton-steg med samma uppgivna effekt. Helt plötsligt spelade mina MGIIa bas.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 38 gäster