Moderator: Redaktörer

quad skrev:Med risk för att få en massa LTS.are efter mig så är allt Quad / Linn / Meridian Snyggt
quad skrev:http://cf.geocities.com/quadfranco/appareils/serie34/serie34.html
Ni får nöja er med en länk
Vet inte vad jag gör för fel ,en bilder kan jag inte lägga till

What the heck happened in 1980?
The exact date varies from brand to brand, but the bottom fell out of the build quality. Manufacturers sacrificed quality for production speed and started aiming at the 'general' market instead of the 'audiophile' market. Analog tuners were replaced with digital tuners (I still have yet to find a digital tuner that will come close to doing what the average Pioneer receiver will do, never mind my Sansui TU-9900).
screen skrev:Menas?

Morello skrev:Max,
Håller med om att både No27 och Manley 500 är riktigt snygga.Ser ut som arbetshästar, snarare än stylat trams.
Blue skrev:paa: Var har du hittat denna grymt sköna bild med tjejen och Bang & Olufsen-prylarna? Vore något att ha på väggen helt klart!

guldfisk skrev:En annan observation: Det är nästan ingen av bilderna i tråden som föreställer en förstärkare i en vanlig användningssituation med människor och andra artefakter. Flera framtonar som monoliter mot svart eller vit bakgrund eller på någon form av piedestal/utställningsbänk. Form ska väl fungera i ett sammanhang, eller? Både tillverkarna och de som postar i den här tråden har uppenbarligen valt den frikopplade framställningen. Är det någon som känner för att försöka förklara dessa medvetna eller omedvetna val?

enJohn skrev:Den var faktiskt lite snyggare med mätare, kanske... eller? Hm. Har låst in min mätarlösa i ett skåp jag.
/en john med lån
The_Man skrev:Slutsteg...eller är det ett litet kärnkraftverk.....
Johan_Lindroos skrev:Med undantag av Accuphasen ser ju senaste sidans förslag på snyggaste förstärkeri mer ut som en tävling i att utse den fulaste förstärkaren!
Nej såhär ska en snygg förstärkare se ut:
Krell KSA-300s
Låt mig få be om ursäkt för den totalt kassa bilden, samt de helt meningslösa tweaksen som ägaren placerat på slutsteget!
Johan_Lindroos skrev:Med undantag av Accuphasen ser ju senaste sidans förslag på snyggaste förstärkeri mer ut som en tävling i att utse den fulaste förstärkaren!
Nej såhär ska en snygg förstärkare se ut:
Krell KSA-300s
Låt mig få be om ursäkt för den totalt kassa bilden, samt de helt meningslösa tweaksen som ägaren placerat på slutsteget!
Johan_Lindroos skrev:Bra snoppförlängare. Fast det tycker ej tjejer, eftersom de inte uppskattar storleken. Bara ljudbögar uppskattar KSA-300s.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster