Moderator: Redaktörer
FBK skrev:Jag ska vara där båda dagarna, hoppas att man träffar på några trevliga Faktiskt medlemmar
Haakan_W skrev:hehe mja finns ju inte en jävel man vill träffa iaf
Fast med tanke på humöret hos vissa här så är kanske motsatsen* det mest troliga....
*Trevliga faktiskt-medlemmar alltså...
Fast alla här som jag har träffat irl har faktiskt varit trevliga. Så det finns hopp!
FBK skrev:Angående mässor, så går jag för att träffa nya och gammla bekanta och för att kanske upptäcka något som kan vara värt att lyssna på (framtida inköp) senare under bättre förhållanden än vad som oftast råder på mässor.
Naqref™ skrev:Fast med tanke på humöret hos vissa här så är kanske motsatsen* det mest troliga....
*Trevliga faktiskt-medlemmar alltså...
Inte alls för att lyssna något, utan enbart för att träffa folk.
Sanoj skrev:Inte alls för att lyssna något, utan enbart för att träffa folk.
Givetvis, klart man inte ska lyssna på all dyrhifi som oseriösa handlare och firmor försöker prångla ut på marknaden.
Upp till kamp och våga stå på dig Dawen. Jag vill inte hitta dig ståendes i något demorum nu..
// Jonas
.
Naqref™ skrev:När det gäller kablar så väljer jag att ö h t inte blanda mig in i de diskussionerna alls här på faktisk.se. Så jag har inget att säga om dem.
Svante skrev:Ja, det verkar som om jag ska stå i LTS bås en stund. Jag får väl ha två namnskyltar, då...
dawen skrev:Sanoj: Det är inte något sånt det handlar om faktiskt. Det är väl bara att vara glad åt att jag är nöjd med det jag har?
Frågan är om man ska ta med sig matsäck i år. Maten var dyr och mindre god senast minns jag
Haakan_W skrev:finns andra bra ställen i sthlm...caliente på kungsholmen är ju inte fel
Slartibartfast skrev:Svante skrev:Ja, det verkar som om jag ska stå i LTS bås en stund. Jag får väl ha två namnskyltar, då...
Ska KTH dit också?

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], VintageHiFi och 10 gäster