Morello skrev:DVD-ai skrev:Hahaha, jag tycker det är roligt att så många har så svårt att acceptera att det är en KUL GREJ och ska börja lipa över att vi inte kör ett drev mot patrick82 ?
utan låter honom fortsätta, och att vi dessutom kan bli glada över hand närvaro !!!
kan ni bara ge er... att ni inte fattar det vi alla andra fattar är synd, för er...
Sluta och förstör tråden med eran inkompetens genom att skriva inlägg som är dirrekt destruktiva och enbart tråkiga.
Tack !
Vad är det som är så kul? Att Patrick bränner alla sina pengar på porto och att folk får sin ormolja gratis? Varför är det så kul med ormolja då den är gratis?
Inget med att det är gratis för min del...
Om du vill hindra Patrick från att göra det han vill så försök att få honom till det PÅ RIKIGT då.
Om du inte är nöjd med hans val här i livet, så föreslår jag att du ger upp, då det är HANS liv, inte ditt...
Men vist, prata med honom och försök få honom att göra något annat om du vill, om du känner det ansvaret för honom ?
Men snälla.. sluta bete er som barnungar...
Det hjälper inte det minsta och kommer INTE att göra någon skillnad att ni skriver trista saker i en tråd på ett forum.
Ta det till verkligheten nu, besök honom och prata honom till rätta då, det verkar vara angeläget ?
Jag är bara trött på allt jäkla snack... det är "så himla viktigt" men GÖR något då..
för bövölen...
Jag, till skillnad från många andra accepterar att han har valt detta och vill göra detta, inget JAG behöver sätta mig mot..
det är fritt fram för vem som helst att göra saker som inte skadar någon annan.
Jag ger alla, även Patrick den friheten !
Jag blandar mig inte gärna i och försöker styra andras val här i livet...
jag kommer gärna med en allternativ väg, och förklarar fördelarna men om denna väljer den andra vägen så är det så.