Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Min enda reservation är att jag kan tänka mig att det är ganska beroende på vilka rör som sitte i den. Tillverkare och år alltså. Jag tror att mycket av apparaens "förmåga" hade att göra med inre självexiterad mikrofoni.
Vh, iö
IngOehman skrev:Inte säkert.
När det gäller sådana här saker handlar det ju inte om att få saker tillräckligt bra för att "duga", utan det handlar snarare om att hitta "rätt karaktär".
Ibland betyder det att utmaningen är att hitta något som är "tillräckligt dåligt".Men förstås på precis rätt sätt.
Vh, iö

Mayro skrev:Jag väljer alltid det som för MIG låter bäst. SJÄLVKLART...
Sedan om det av nån sjuk anledning skulle av någon mätas till en ren katasrof så betyder det endast en enda sak.. DVS att jag har en inbyggt korrigeringskrets i huvudet som gör jag ändå finner spelaren A som bäst...
Sen kommer det svåraste provet. ANSER min fru att hennes Julio Inglesias har "rätt" tempratur eller inte. Vid nej så spelar mina åsikter sen inte nån roll alls. Då åker sakerna bara ut direkt..
Jag bestämmer ju allt så länge hon säger jag får det..
Nattlorden skrev:Mayro skrev:Jag väljer alltid det som för MIG låter bäst. SJÄLVKLART...
Sedan om det av nån sjuk anledning skulle av någon mätas till en ren katasrof så betyder det endast en enda sak.. DVS att jag har en inbyggt korrigeringskrets i huvudet som gör jag ändå finner spelaren A som bäst...
Sen kommer det svåraste provet. ANSER min fru att hennes Julio Inglesias har "rätt" tempratur eller inte. Vid nej så spelar mina åsikter sen inte nån roll alls. Då åker sakerna bara ut direkt..
Jag bestämmer ju allt så länge hon säger jag får det..
Hade du inte stereo innan du fick fru? I så fall är det ju solklart vem du slänger ut om du blir tvungen att välja. Börja med att slänga ut Julioskivorna och se om hon stannar eller ej. Gör hon inte det så kan du ju skaffa något som inte är smör/siraps-testat.Get your priorities straight, man!
Hotspur skrev:Snacka om löjligt mansgrisande...
Nattlorden skrev:Hotspur skrev:Snacka om löjligt mansgrisande...
Skall det bli bra finns inga kompromisser. Över min tröskel kommer ingen kvinna som petar i min stereo. Skulle hon ha andra smakpreferenser så får hon ha en egen anläggning. Enkelt.
Hotspur skrev:Jag hoppas - för din skull - att ovanstående inte är sprunget ur nåt annat än osedvanligt dålig humor?
Nattlorden skrev:Hotspur skrev:Jag hoppas - för din skull - att ovanstående inte är sprunget ur nåt annat än osedvanligt dålig humor?
Jag tar min hifi seriöst, gör inte du det?
profbd skrev:det var en gång en kvinna som gnällde över mina subbwofers
hon åkte ut
det var en gång en annan kvinna som gnällde över mina modelltågsinköp samt hängandet på internettforum
hon åkte ut
NU SITTER JAG HÄR ENSAM MED VALKAR I HÄNDERNA
Användare som besöker denna kategori: Ogjort och 47 gäster