Almen skrev:
Dock är väl LTS vad jag vet ganska ensamma att använda den vid utvärdering av befintliga audiokonstruktioner.
Det var precis det jag frågade om i första inlägget, trodde jag.
Moderator: Redaktörer
Almen skrev:
Dock är väl LTS vad jag vet ganska ensamma att använda den vid utvärdering av befintliga audiokonstruktioner.
perstromgren skrev:Almen skrev:
Nattlorden skrev:perstromgren skrev:Almen skrev:
Inte riktigt, fast nästan.
petersteindl skrev:adzer skrev: Han kanske är som mozart, men instället för att skriva symfonier vid ung ålder så F/E testade han förstärkare
Mozart skrev fin musik, tycker jag. Fast inte allt kanske.
MvH
Peter
n3mmr skrev:petersteindl skrev:adzer skrev: Han kanske är som mozart, men instället för att skriva symfonier vid ung ålder så F/E testade han förstärkare
Mozart skrev fin musik, tycker jag. Fast inte allt kanske.
MvH
Peter
Håller INTE med i allmänhet. En och annan pärla finns förvisso, t ex Requiem, men mycket är extremt lättviktigt.
petersteindl skrev:n3mmr skrev:
Håller INTE med i allmänhet. En och annan pärla finns förvisso, t ex Requiem, men mycket är extremt lättviktigt.
Japp, jag håller med dig om det fetade, men jag tycker i gengäld att lättviktigt kan vara fin musik. Jag tycker t.ex att eine kleine är en pärla och klarinettkonserten och Figaros bröllop och Trollflöjten samt flera symfonier och pianokonserter.
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: PerStromgren och 19 gäster