Ton skrev:Prova att köra en update igen. Mina låtar ligger kvar, men det tar en stund för programmet att hitta dem vid uppstart varje gång, vilket kanske inte är så konstigt då jag kastade in 8000 låtar. Taggarna är det inget problem heller, så där vet jag inte var ditt problem kommer från.
Vad det gäller ljudkvalité så har jag inte hunnit testa än, men avsaknaden av coverflow suger. För mig är det inget som jag riktigt kan se mig vara utan såhär 2010, så det här programmet måste visa upp nästan magiska ljudkvalitéer för att det ens skall komma på fråga.
Jag kör det senaste 1.0b8 + update men det är väl som du säger - det tar en stund för programmet att hitta låtarna - jag får väl öva mitt tålamod...
Taggarna i AyreWave är det nog inte något fel på men iTunes lämnar lite att justera lite här var. Gör justeringarna i Tagr 3.1.1 vilket fungerar toppenbra.
Värst är väl att de album iTunes har hittat konvoluten till är inte inbakade i mp3-filen utan ligger en egen krypterad databas...

Får bli kompletteringar på lite längre sikt...
Jag gjorde en oerhört snabb och oseriös lyssningskontroll mellan iTunes och AyreWave, växlande mellan dem med samma låt spelande - fördel AyreWave anytime... Det lät betydligt klarare och renare än iTunes. Får återkomma när jag kör via förstärkare/högtalare.