Ja, jag är här för att diskutera och sannolikt lära - detta för egen del snarare än ur ett företagsperspektiv. Dessutom vill jag självklart ha mitt företags produkter analyserade vilket i sin tur kan leda till nya användningsområden och idéer men då snarare som en dialog runt något ämne vilket torde vara mycket mer givande. Så det glädjer mig att jag inte uppfattas som en krämare ty det är inte syftet med min närvaro.
Absorptionsvärden har vi självfallet för var och en av produkterna på sidan och det är inte tyg som sitter framför utan ett nät, som vi trycker på. Detta gör att alla frekvenser utom de allra kortaste (10 000 Hz och över) går rakt igenom och därmed är både absorptionen och membranfunktionen likvärdig med eller utan detta nät nedanför cirka 10 000 Hz.
Ja, vi tyckte Cardas idéer är väl värda att ta upp på sidan för om man följer dem till punkt och pricka så är de faktiskt förbenat bra. Men visst, det är för ren och rå HiFi-lyssning i vardagsrum utan flickvän/fru
Vi drar snart igång en blogg också, vilken väl initialt kommer att handla om vad som händer på sidan (ty både den och nya produkter är under utveckling) men varmt välkommen som gästskribent om du har något du vill delge