Jag tycker den här bloggen verkar bra.
http://nwavguy.blogspot.com/
Funderar själv på att skaffa mig ett par skapliga lurar och portabel lurstärkare. Ev en FiiO E7 USB DAC & Amp, som testats på sidan.
Moderator: Redaktörer
patjoh skrev:Det lustiga är väl att folk tolkar Nuforcen så, men läser inte allt som står. De gillade den väldigt mycket i lyssningstesterna, från linjeutgångarna (som DAC)....så de bekräftade ju vad Nuforce sa, "vi har konstruerat den för att låta bra, inte mäta bra"
MagnusÖstberg skrev:NuForce marknadsavdelning skall ha en eloge för greppet att vända kassa mätresultar till något positivt och uppenbarliggen få folk att köpa det![]()
De borde ha löneökning!
patjoh skrev:MagnusÖstberg skrev:NuForce marknadsavdelning skall ha en eloge för greppet att vända kassa mätresultar till något positivt och uppenbarliggen få folk att köpa det![]()
De borde ha löneökning!
I blindtestet så visade det sig att de lyckats, både konstruktörerna och marknadsavdelningen
UrSv skrev:patjoh skrev:MagnusÖstberg skrev:NuForce marknadsavdelning skall ha en eloge för greppet att vända kassa mätresultar till något positivt och uppenbarliggen få folk att köpa det![]()
De borde ha löneökning!
I blindtestet så visade det sig att de lyckats, både konstruktörerna och marknadsavdelningen
Vilka delar tänker du på? Jag hittar inget i blindtestet som tyder på tt de lyckats.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster