Tänkte kolla om det är något folk som ska dit?
Verkar som om det kommer finnas lite intressanta utställare i alla fall. Hade varit kul att få träffa lite folk från forumet
http://www.goteborghighend.se/
Moderator: Redaktörer
Svenn3SaataN skrev:Hej!
Tänkte kolla om det är något folk som ska dit?
Verkar som om det kommer finnas lite intressanta utställare i alla fall. Hade varit kul att få träffa lite folk från forumet
http://www.goteborghighend.se/
Varför inte slå dig ihop med några tomtar från Stockholm?Kraniet skrev:är det fler från norrland som tänker åka så skulle jag kanske kunna tänka mig. annars blir det ju mest massa prat bara om att åka på mässor..
lennartj skrev:Jag går dit på söndagen, om det inte regnar, då blir det 2:ans vagn.
Bill50x skrev:lennartj skrev:Jag går dit på söndagen, om det inte regnar, då blir det 2:ans vagn.
2:ans vagn istället för mässan?
/ B
lennartj skrev:Bill50x skrev:lennartj skrev:Jag går dit på söndagen, om det inte regnar, då blir det 2:ans vagn.
2:ans vagn istället för mässan?
Lustigkurre![]()
Jag menade bokstavligen går till mässan, 2:ans vagn kör praktiskt taget från dörr till dörr för mig, men med en rejäl omväg via Brunnsparken.
Men att man inte vinklar in innebär ju i praktiken att det blir färre i stället för fler som får en vettig presentation av ljudbilden!Harryup skrev:Skälet till att man inte vinklar in brukar vara att man vill försöka få flera att höra i vart fall något så när för att göra folk nyfikna och kontakta sin egen butik.
mvh/Harryup
MichaelG skrev:En sak som förvånar mig är att de flesta (med några få lysande undantag) knappt vinklade in högtalarna något. Detta leder ju till en försvinnande liten sweetspot. I de flesta rum satt alltså de flesta och lyssnade till i huvudsak EN högtalare. Finns det något bra skäl till detta, eller vad är det jag inte förstår?
Max_Headroom skrev:Mitt intryck är att det här med invinkling av högtalare är något som ett fåtal håller på med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster