petersteindl skrev:...eller konstnärligt
Ja det ligger nog på det planet i sista kodningen före upplevelsen. Individuella skillnader mellan människor vid den subjektiva bedömningen.
Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Kort OT.
Det där har slgit mig många gånger. Vi har tekniker som kan utföra underverk i många sammanhang typ mosa iväg gubbar till månen och plocka tillbaka dom igen i fungerande skick men vi (de duktiga teknikerna) kan inte konstruera en förstärkare som alla lyssnare kan enas om är perfekt för musikreproduktion både vad gäller objektiva mätdata och subjektiva lyssningsintryck. Det tycker jag är konstigt.
Slut OT.
LypsylateX skrev:Min Boxee Box för att dom, tvärtom mot vad dom lovade, låst bootloadern så jag inte kan köra XBMC på den.
bootstrap skrev:Mina stela EKK kablar som gör det till ett helvete att dra fram allt för omkoppling. Tvivlar inte en sekund på att dom sliter av högtalarterminalerna om jag inte är försiktig.
mrGaskill skrev:bootstrap skrev:Mina stela EKK kablar som gör det till ett helvete att dra fram allt för omkoppling. Tvivlar inte en sekund på att dom sliter av högtalarterminalerna om jag inte är försiktig.
Jag börjar också ogilla EKK väldigt. Stelt skräp som är klumpig att hantera.
dennis skrev:Min PS3, eller helt ok men stör mig som in i på fläktljudet, vill ha en cd spelare igen
Maccis skrev:dennis skrev:Min PS3, eller helt ok men stör mig som in i på fläktljudet, vill ha en cd spelare igen
Är det fetisen?
Rengöring invändigt och ny-kylpasta och den är lika tyst som när du startade den första gången.
Fjonkalicious skrev:Gå ut i tvättstugan med dig.... och leta.
Flint skrev:Av det jag har igång i sterion är det de hemmagjorda RG62-IC-kablarna som retar mig mest eftersom dom är så satans klumpiga. Innan jag fick väck EKK hade det nog varit dom men nu är dom borta i alla fall. RG62 åker ut nästa gång jag får ett återfall i lödmissbruk.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster