Hjälp med Android verren av Squeezebox controllern...

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Tompa_39

Hjälp med Android verren av Squeezebox controllern...

Inläggav Tompa_39 » 2011-11-14 13:50

Hej,

Har en liten 8" surfplatta med Android 2.3.1.
Kör Logitech's SB app på den för att styra min SB duet via den och det har funkat rätt bra.
Uppgraderade Squeezecenter för Win HS 2003 häromdagen till det nya "Logitech Media Server", inga större bekymmer än att Android appen inte ville funka längre :( viket innebar att jag installerade om den på surfplattan.
Då funkar det , men, jag kan inte hitta hur man ställer om själva "vyn" för applikationen - jag lyckades förut köra den i en annan upplösning där man kunde se vad som spelades till höger i bild, och själva spellistan till vänster, det får jag inte till nu.
Antingen ser man bara spellistan eller bara aktuell låt som spelas - hittar inget sätt att få en kombinerad vy??? Fattar Ni vad jag menar? har nån nåt tips?

// Tompa
Original A8T CD player / Squeezebox Classic -> ONKYO Tx-8220 -->Audiovector Mi3 Super

Användarvisningsbild
PerStromgren

Inläggav PerStromgren » 2011-11-14 14:00

Jaha, har de bytt namn nu igen? 8O

Nåja, låt gå för det då. Har du sett en lista som visar vad som är nytt i den nya utgåvan?

Ledsen att inte kunna hjälpa dig med frågan du ställer.

PS. Jag hittade det, men det var svårhittat! i princip finns inget att hämta; utgåvan är tydligen till för att stödja bilder och video i Logitech Revue och liknande produkter. Listan här: http://mac.softpedia.com/progChangelog/ ... 11403.html
... tycker jag!

Per

Återgå till Generellt om hifi