UnholyRishna skrev:eljulio skrev:UnholyRishna skrev:eljulio skrev:metheny skrev:DS skrev:metheny skrev:En intressant utgångspunkt för de som är intresserad av Äggens historia fetat nedan:
På vilket sätt ser du din fetning som en intressant utgångspunkt för spekulanter av Bremen ägg?
Jag skrev att det var en intressant utgångspunkt för de som är intresserade av Äggens historia och inget annat. Huruvida man som spekulant är intresserad av den historien eller ej kan jag knappast uttala mig om, men nu är detta ett diskussionsforum och inte Bremens kundservice, så presumtiva spekulanter som bara vill ha kommersiellt korrekta svar ang äggen kanske inte ska fråga här?
Jag är intresserad av högtalarna, inte gamla bråk. PUNKT.
Och då var det avklarat!
För övrigt: Annars kan du ju hoppa på nästa gruppköp av OA51LE2. De kan du hänga på vägen och de låter riktigt trevligt! De kräver dock lite pill för att spela, jag har t.ex inte orkat montera mina ännu!
Intressant!
Kan du ge mer information om högtalaren ifråga?
mvh
Kolla in länken. Det är ett "litet" initiativ som Carlssonmessias aka AVR7000 dragit igång. Med hjälp av en mycket skicklig snickare, John Larsen och Naqref så har OA 51:an nått tidigare okända höjder!
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=43804
Mycket intressant, vet du om någon säljer dessa i färdigt utförande? Och används de som högtalare för 2-kanal? Behöver man komplettera med sub?