Märkligt hur det kan gå..men jag köpte nyss ett par Von Schweikert Vr4jr.. Inte alls vad jag planerat men de rymdes i budgeten..
Stackars 2105...
Moderator: Redaktörer
Legion skrev:Märkligt hur det kan gå..men jag köpte nyss ett par Von Schweikert Vr4jr.. Inte alls vad jag planerat men de rymdes i budgeten..
Stackars 2105...
RogerGustavsson skrev:Legion skrev:Märkligt hur det kan gå..men jag köpte nyss ett par Von Schweikert Vr4jr.. Inte alls vad jag planerat men de rymdes i budgeten..
Stackars 2105...
Tala om helomvändning! Från smått till stort. De är ju till skillnad från de som nämndes tidigare inte alls lika effektkrävande, om uppgivna data stämmer.
Vee-Eight skrev:Du får väl fråga regeringen om hon tänkt lyssna på musik, annars är det väl svårt att motivera tyckanden och beslut.
Har du tittat på QSC´s PA-steg? De skall tydligen vara helt ok, och tystfläktade.
Vee-Eight skrev:Många av fläktarna i PA-stärkar skall ha 12V spänning och har samma formfaktor som fläktar till datorer. Man kan alltid montera en tyst datorfläkt och dessutom en enkel styrning så man kan ställa ned varvtalet.
adzer skrev:Fast minst lika många elelr fler verkar ha 24v fläktar, men det löser man ju med ett motstånd bara.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster