Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:kolbox eller popbox?
PerStromgren skrev:...Popboxarna låter också väldans bra, i synnerhet om man betänker att de är ca 40 år gamla...
Larsen skrev:Har du popboxar också![]()
Har du popboxar också
Och jag som inte kunde vara med på träffen senast...
ESL har alltid lockat och popbox också, men de har jag nog inte haft hopp om att kunna lyssna på... Hoppas på ny träff
Det är kul jämföra, så som du gjorde. Att hitta "egenheterna" eller karaktär.
StefanH skrev:Kan bara hålla med PeterS, lyssna istället på Larsen du larsen.
PerStromgren skrev:StefanH skrev:Kan bara hålla med PeterS, lyssna istället på Larsen du larsen.
Det skulle jag också vilja göra! Det verkar dock finnas en prisskillnad; Larsen är svåra att komma över för 100:-!
PerStromgren skrev:petersteindl skrev:Per har bara gammalt djunk
PerStromgren skrev:
Jag drog upp nivån en aning för att höra ordentligt, och ställde ungefär samma nivå i bägge rummen. Inget exakt, på långa vägar, men volymen upplevdes ungefär lika.
Jag gick mellan rummen flera gånger och fick ett intressant intryck.
Ragnwald skrev:PerStromgren skrev:
Jag drog upp nivån en aning för att höra ordentligt, och ställde ungefär samma nivå i bägge rummen. Inget exakt, på långa vägar, men volymen upplevdes ungefär lika.
Men du stängde väl ner ljudet på den ena när du lyssnade på den andra, annars kan bli hur tokigt som helst.
Zzombie skrev:Tillfrågad om utvecklingen av ESL-63 verkligen började 1963 svarade Walker: yes, but inbetween we had a couple of pints at the pub...
PerStromgren skrev:Ragnwald skrev:PerStromgren skrev:
Men du stängde väl ner ljudet på den ena när du lyssnade på den andra, annars kan bli hur tokigt som helst.
Nej, det gjorde jag inte. Jag kollade dock hur mycket det läckte mellan rummen.
Det kanske blev tokigt, vad vet jag!
bootstrap skrev:PerStromgren skrev:Ragnwald skrev:PerStromgren skrev:
Nej, det gjorde jag inte. Jag kollade dock hur mycket det läckte mellan rummen.
Det kanske blev tokigt, vad vet jag!
Vad säger familjen om att du nu måste spela på båda samtidigt för att det ska låta bra![]()
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 23 gäster