Moderator: Redaktörer
boom skrev:Nej Tack och kommer inte att köpa något i från dom heller och detta på grund av en dålig hemsida tamefan den sämsta jag har sett Och det säljer man ju på .
Stranne skrev:boom skrev:Nej Tack och kommer inte att köpa något i från dom heller och detta på grund av en dålig hemsida tamefan den sämsta jag har sett Och det säljer man ju på .
Du kommer inte att köpa nåt av dem pga dålig hemsida?
Det står Ino i din signatur. Hur är det med den hemsidan?
Fast det kanske är en annan sak iofs eftersom Ingvar inte försöker
sälja nåt genom nån hemsida.
Sorry, men jag kunde bara inte låta bli att kommentera...
boom skrev:Stranne skrev:boom skrev:Nej Tack och kommer inte att köpa något i från dom heller och detta på grund av en dålig hemsida tamefan den sämsta jag har sett Och det säljer man ju på .
Du kommer inte att köpa nåt av dem pga dålig hemsida?
Det står Ino i din signatur. Hur är det med den hemsidan?
Fast det kanske är en annan sak iofs eftersom Ingvar inte försöker
sälja nåt genom nån hemsida.
Sorry, men jag kunde bara inte låta bli att kommentera...
Ino säljer sig självt utan någon hemsida medan dåliga hemsidor säljer ingenting eller dåligt det är för dålig information helt enkelt, och en sida som dom har rört till ordentligt och hur skall man då nå ut till den stora massan.
Du kör ju själv ino I6.
Ragnwald skrev:Stranne skrev:... jag råkar ha köpt Ino?
Råkar du uppskatta återgivningen genom dem?
RogerGustavsson skrev:Var det någon som var där?
07. Rodrigo y Gabriela - Tamacun
Max_Headroom skrev:Jag har tittat på deras hemsida. No Frill Audios, alltså. Eller snarare försökt.
Mycket orginell sida. Även produkterna verkar orginella. Man verkar strunta helt i hur andra gör och gå sin egen väg, och när det gäller högtalarna så är flera resultat mycket intressanta, t.ex. Gunsinger 2.
Jag gillar deras sätt att göra såväl hemsida som högtalare på sitt sätt. Att bara guppa med i strömmen är visserligen enkelt, men kanske inte så kul i längden...
Bra initativ, tycker Max.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster