hifirocker skrev:Morello:
varför inte bara köpa en pioneer 668 och koppla in tvn när du installerar den. Efter det kan du ju kasta ut dumburken från balkongen om du så vill...!![]()
Då måste han skaffa en balkong också. För dyrt.
Moderator: Redaktörer
varför inte bara köpa en pioneer 668 och koppla in tvn när du installerar den. Efter det kan du ju kasta ut dumburken från balkongen om du så vill...!![]()
Svante skrev:Morello: Ska den inte klara HDCD också?
Jag vet dock inte hur pass högklassigt 668:an återger dvd-a och sacd men det borde ju inte våra direkt medelmåttigt med tanke på cdåtergivningsprestandan.
Morello skrev:Men var är knapparna för att byta spår?
NNord skrev:minimalistisk svensk design, ta bort viktiga funktionsknappar
sådär, ibland vill man sitta vid stereon o snabblyssna en massa
skivor kanske, vart är då knappen.. Sitta med en fjärr..
Då hade dom väl kunnat skippa ALLA knappar på den istället,
allt eller inget![]()
Verkar vara en sjysst maskin, bortsett från bristen av knappar..
Kjell skrev:Utan att veta något om hur man gör inställningar på dessa spelare undrar jag: behöver man verkligen se vad det är man gör i menyerna eller kan man skriva upp vilka knapptryckningar på fjärrkontrollen som ändrar det man vill ändra?
Ett Macro för varje DVD eller?mikke_musik skrev:Kjell skrev:Utan att veta något om hur man gör inställningar på dessa spelare undrar jag: behöver man verkligen se vad det är man gör i menyerna eller kan man skriva upp vilka knapptryckningar på fjärrkontrollen som ändrar det man vill ändra?
Precis. Eller göra ett macro i en sån där avancerad multi-fjärrkontroll?
EngelholmAudio skrev:Ett Macro för varje DVD eller?mikke_musik skrev:Kjell skrev:Utan att veta något om hur man gör inställningar på dessa spelare undrar jag: behöver man verkligen se vad det är man gör i menyerna eller kan man skriva upp vilka knapptryckningar på fjärrkontrollen som ändrar det man vill ändra?
Precis. Eller göra ett macro i en sån där avancerad multi-fjärrkontroll?
dawen skrev:Äckligt ful spelare den där Freja
dawen skrev:Hehe. Är jag så gnällig?
Smaken är som baken, sketen hos de flesta. Man kan fundera på hur en spelare i den där prisklassen kan sakna vettiga knappar på spelaren, men... det är upp till konstruktören givetvis!
mats skrev:dawen skrev:Hehe. Är jag så gnällig?
Smaken är som baken, sketen hos de flesta. Man kan fundera på hur en spelare i den där prisklassen kan sakna vettiga knappar på spelaren, men... det är upp till konstruktören givetvis!
Det där är olika, jag har hört kommentaren om andra spelare att de hade för många knappar. Geniet den store Bladelius anser väl att man ändå använder fjärrkontrollen.
hali skrev:mats skrev:dawen skrev:Hehe. Är jag så gnällig?
Det där är olika, jag har hört kommentaren om andra spelare att de hade för många knappar. Geniet den store Bladelius anser väl att man ändå använder fjärrkontrollen.
Vilken otur att Bladelius/Advantage fjärrkontroller är så ruskigt dåliga då.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster