Klassiskt är mycket lättare att spela bra och snyggt än rock!
Har inte på fullo uppskattat rock innan jag kommit väldigt högt upp i kapacitet på högtalare och effektreserven bakom.
Moderator: Redaktörer
Ronte skrev:Detta va intressant... Menar du Per att kammarmusik på hög volym kräver "mindre" anläggning eller så än att spela rock på hög volym? Jag trodde nog tvärtom eftersom jag inte ser rocken som lika dynamisk...
aisopos skrev:Ja precis, rock "bra och snyggt" kräver sin tribut.
Men trådfrågan gällde "röjrock", vilket ordnas fint med stora högtalarlådor från blocket + en technics-stärkare för 200:-.
Nattlorden skrev:aisopos skrev:Ja precis, rock "bra och snyggt" kräver sin tribut.
Men trådfrågan gällde "röjrock", vilket ordnas fint med stora högtalarlådor från blocket + en technics-stärkare för 200:-.
Fast jag får väl ha min uppfattning och den är att det inte bli röj utan prestanda, bara en mängd, förhoppningsvis taktfast, oväsen.
Nattlorden skrev:aisopos skrev:Ja precis, rock "bra och snyggt" kräver sin tribut.
Fast jag får väl ha min uppfattning och den är att det inte bli röj utan prestanda, bara en mängd, förhoppningsvis taktfast, oväsen.
aisopos skrev:Ja precis, rock "bra och snyggt" kräver sin tribut.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 23 gäster