Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Nej. Varför skulle man göra det?
Objektivisten skrev:adzer skrev:Nej. Varför skulle man göra det?
Är den inte transparent nog? Kan nog betrakta den som en människa med vissa goda inspelningar, t ex när man upplever att Julio Iglesias står i rummet.
IngOehman skrev:PS. En dörr är opak, en öppen dörr är transparent.
Objektivisten skrev:IngOehman skrev:PS. En dörr är opak, en öppen dörr är transparent.
Det kan ju vara en glasdörr.
carpelux skrev:Som en vän i glädje och sorg - Ja.
Objektivisten skrev:carpelux skrev:Som en vän i glädje och sorg - Ja.
F-n vad vackert sagt.
(Till skillnad från att betrakta den som en dörröppning.)
Betraktar du stereon som en människa?
Altec1 skrev:Som ny på forumet men inte i ålder så undrar jag varför man ställer en dylik(idiotisk) fråga? Jag medger att jag svalde hela betet men...
Det här är ändå den mest idiotiska frågeställningen jag hittills har ramlat över på detta forum.
sprudel skrev:Som man frågar får man svar:
Visst serru, som min älskarinna betraktas min anläggning. Konkurrerar om hustruns uppmärksamhet, ständiga konflikter om vem som ska ha prioritet. Väcker mycket känslor gör den, positiva ofta men ger också upphov till mycket bryderier. Dyrt också.
Behöver förvärmas före påsättning, då gör den sig bäst, liksom med ett glas vin innanför västen.
Har dock fördelen att den kan stängas av med en knapptryckning, annars måste man dra ur sladden!
Ha en trevlig fredag kväll grabbar!
Altec1 skrev:Som ny på forumet men inte i ålder så undrar jag varför man ställer en dylik(idiotisk) fråga? Jag medger att jag svalde hela betet men...
Det här är ändå den mest idiotiska frågeställningen jag hittills har ramlat över på detta forum.