Harryup skrev:Är man arvtagare till Stig så borde man nog syssla med OA principer.
Audio Pro LV3?
/Peter
Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Är man arvtagare till Stig så borde man nog syssla med OA principer.
Är det däremot som skicklig företagare man tänker på så är det väl Mirsch.
Eller?
mvh/Harryup
OlA-68 skrev:Harryup skrev:Är man arvtagare till Stig så borde man nog syssla med OA principer.
Eller?
mvh/Harryup
audio pro gjorde ju en suverän liten högtalare som hette cube...
tror den är nedlagd.
p ngn mässa såg jag dem och påtalade den påfallande likheten med od-11
hifikg skrev:Noterar att den kolorerade hifipressen inte nämner vare sig Peter, Ingvar eller John när de ska utse Stigs arvtagare som svensk högtalarkung. De väljer istället Stephan Wänqvist. Lite kul tycker jag, för i många år använde jag hans Zachry TM200 parallellt med mina OA-52. Fast nog tyckte jag att just de hade ganska olika karaktär, även om båda konstruktionerna levererade högst njutbart ljud.
Ingvar benämns dock, på annan plats i senaste H&M som "mannen, myten, konstruktören". Kul är också att läsa det fyra sidor långa reportaget om "grottmannen" Bernt (utan efternamn genom hela artikeln...)
Nä... jag säljer inte H&M, men tycker det är kul att läsa. Ibland så kul att jag skrattar rakt ut, ibland rent av intressant och jag hittar många sköna musiktips i det bladet. Dessutom finns det väl inga konkurrenter numera. MoLT kommer ju lite sporadiskt och när de gör ett högtalartest blir det ett himla liv i forumen. H&M har testat en hel bunt högtalare bl a ett par från Linn. Utan att förstöra nöjet för dig som vill läsa själv, så har tidningen hittat något som låter (ännu) bättre...
petersteindl skrev:OlA-68 skrev:Harryup skrev:Är man arvtagare till Stig så borde man nog syssla med OA principer.
Eller?
mvh/Harryup
audio pro gjorde ju en suverän liten högtalare som hette cube...
tror den är nedlagd.
p ngn mässa såg jag dem och påtalade den påfallande likheten med od-11
Jamen OD är inte OA
Tengil skrev:Fjonkalicious skrev:Måste det finnas en arvtagare?
Jag håller med, lägg ned, det finns mycket annat positivt att lägga energi på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster