Moderator: Redaktörer
BPM skrev:Jo, det går ju..
Har idag skaffat en modernare receiver med HD-formaten som ska ta dess plats, och 3806 ska få köra ett par stativare med ett par passiva baslådor på ett annat ställe här hemma. Det enda substeg jag har över är ett Zachry DSW-150 (det känner du ju till, tvett..) och kopplar jag över preout istället för via subout slipper jag dubbla filter.
Alternativt kanske man kan koppla förbi filtret i zachry-steget men jag är ingen elektronikwiz direkt så det är nog för avancerat..
nadifierad skrev:BPM skrev:Jo, det går ju..
Har idag skaffat en modernare receiver med HD-formaten som ska ta dess plats, och 3806 ska få köra ett par stativare med ett par passiva baslådor på ett annat ställe här hemma. Det enda substeg jag har över är ett Zachry DSW-150 (det känner du ju till, tvett..) och kopplar jag över preout istället för via subout slipper jag dubbla filter.
Alternativt kanske man kan koppla förbi filtret i zachry-steget men jag är ingen elektronikwiz direkt så det är nog för avancerat..
Har du ingen Zone2 som du kan använda?
BPM skrev:Tror inte det funkar.. Har ingen ingång för zone 2, bara lågnivå ut för zone 2 (och zone 3..)
Måste jag ändå använda externt steg för att kunna nyttja zone 2 är det ju smidigare att helt enkelt köra på sub out och använda substeget.
tvett skrev:När ska dom komma med direkt assignment av sub-out till bakkanalernas stärkeri?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster