Moderator: Redaktörer

_Fredrik_ skrev:Jag fick vita handskar när jag köpte en subwoofer ifrån Audio Pro. Men dom har ju gått i konkurs nu.
_Fredrik_ skrev:Jag fick vita handskar när jag köpte en subwoofer ifrån Audio Pro. Men dom har ju gått i konkurs nu.
Okej de kanske inte blir lika varma som glöd och halogenlampor? Skulle iaf. gissa att det är därifrån det kommer.Flint skrev:Alexi skrev:fettet från fingrarna som fastnar på glaset, gör att glaset blir varmare, den ökade värmen gör att röret håller kortare tid. Exakt samma sak som för Halogenlampor, glödlampor etc.
BS när det gäller rör.
Alexi skrev:Okej de kanske inte blir lika varma som glöd och halogenlampor? Skulle iaf. gissa att det är därifrån det kommer.Flint skrev:Alexi skrev:fettet från fingrarna som fastnar på glaset, gör att glaset blir varmare, den ökade värmen gör att röret håller kortare tid. Exakt samma sak som för Halogenlampor, glödlampor etc.
BS när det gäller rör.
Asså, jag läser jättemycket på internet. Va inte så petig. Lite dramatik har väl inget dött av?UrSv skrev:_Fredrik_ skrev:Jag fick vita handskar när jag köpte en subwoofer ifrån Audio Pro. Men dom har ju gått i konkurs nu.
Menar du att dina vita handskar har gått i konkurs? Audio Pro har väl inte gått i konkurs?
phon skrev:Det borde väl gå bra med en rörtång?Flint skrev: Jag brukar ta en gammal kasserad handduk eller vad som finns till hands.
Alexi skrev:Okej de kanske inte blir lika varma som glöd och halogenlampor? Skulle iaf. gissa att det är därifrån det kommer.Flint skrev:Alexi skrev:fettet från fingrarna som fastnar på glaset, gör att glaset blir varmare, den ökade värmen gör att röret håller kortare tid. Exakt samma sak som för Halogenlampor, glödlampor etc.
BS när det gäller rör.
Alexi skrev:fettet från fingrarna som fastnar på glaset, gör att glaset blir varmare, den ökade värmen gör att röret håller kortare tid. Exakt samma sak som för Halogenlampor, glödlampor etc.
bensnake skrev:Det är nåt analt, tror jag...
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 25 gäster