Moderator: Redaktörer
paa skrev:Är det någon som antecknat sig och fått kvitto på entreavgiften från Sweetspot Stockholm mailat, så som det var tänkt?
Om man frågade efter kvitto, så fick man skriva sin emailadress på en lista, så skulle det mailas.hifikg skrev:paa skrev:Är det någon som antecknat sig och fått kvitto på entreavgiften från Sweetspot Stockholm mailat, så som det var tänkt?
Kvitto? Det fick man inget i Jönköping heller. Däremot en keps. Ingen sa något om att maila kvitto. Och bara kontanter godtogs. Fast förra året "plankade" jag in. Det fanns inga avspärrningar, så jag åkte in med bilen o parkerade på mässområdet och såg inte entrén förrän jag skulle gå.
paa skrev:Om man frågade efter kvitto, så fick man skriva sin emailadress på en lista, så skulle det mailas.hifikg skrev:paa skrev:Är det någon som antecknat sig och fått kvitto på entreavgiften från Sweetspot Stockholm mailat, så som det var tänkt?
Kvitto? Det fick man inget i Jönköping heller. Däremot en keps. Ingen sa något om att maila kvitto. Och bara kontanter godtogs. Fast förra året "plankade" jag in. Det fanns inga avspärrningar, så jag åkte in med bilen o parkerade på mässområdet och såg inte entrén förrän jag skulle gå.
phon skrev:Bara kontanter och inget kvitto?
Helst begagnade sedlar i små valörer då?![]()
phon skrev:Bara kontanter och inget kvitto?
Helst begagnade sedlar i små valörer då?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster