Audioconcept önskar er en trevlig sommar.

Moderator: Redaktörer

shifts skrev:celef skrev:jag har alltid undrat, gör ett sådant pris skillnad i försäljningen?
Vilket pris?
Elfsberg skrev:Rejält snygga iallafall.
shifts skrev:celef skrev:jag har alltid undrat, gör ett sådant pris skillnad i försäljningen?
Vilket pris?
shifts skrev:Haha, DET priset. Trodde det var något högt pris på produkten det syftades på.
celef skrev:shifts skrev:celef skrev:jag har alltid undrat, gör ett sådant pris skillnad i försäljningen?
Vilket pris?
det var en bild ovan mitt inlägg, att prylen vunnit nåt eisa-award
ökar försäljningen när en produkt vinner ett sådant var min fråga
Garanterat dyrt. Det finns väl andra utmärkelser som bästa köp för den snåle osv. för dom lite "billigare" produkternaadzer skrev:shifts skrev:Haha, DET priset. Trodde det var något högt pris på produkten det syftades på.
Samma här. Funderade just på vad de kostade. Snygga är dem iaf.
bootstrap skrev:Garanterat dyrt. Det finns väl andra utmärkelser som bästa köp för den snåle osv. för dom lite "billigare" produkternaadzer skrev:shifts skrev:Haha, DET priset. Trodde det var något högt pris på produkten det syftades på.
Samma här. Funderade just på vad de kostade. Snygga är dem iaf.
joakimfors skrev:celef skrev:shifts skrev:celef skrev:jag har alltid undrat, gör ett sådant pris skillnad i försäljningen?
Vilket pris?
det var en bild ovan mitt inlägg, att prylen vunnit nåt eisa-award
ökar försäljningen när en produkt vinner ett sådant var min fråga
Eftersom det här trots allt är faktiskt så hade "utmärkelse" varit ett bättre valt ord.
KarlXII skrev:Vem fär egentligen ett sånt där pris?
Produkten ifråga har nog vissa svårigheter att ta emot, så det kanske står mellan konstruktörerna och marknads/försäljningsfolket?
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 20 gäster