vad har du för planer härnäst? Det är ju rätt mycket arbete nedlagt både på produkter och reklam:
http://www.youtube.com/watch?v=03I3Q2KHDDQ
Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Jag har fått fyra Vibradomes.
Så nu undrar jag hur man skall använda dem.
Ännu så länge har de bara legat och sett ut, på min terrass, och spritt glädje.
De ser ut, både form- och färgmässigt, på ett sätt som gör alla som ser dem
blir glada.
Vh, iö
blir glada.
Vh, iö
mikro skrev:
De är väl värda 10 000 dollar stycket, så jag kan absolut sympatisera med glädjen av att ha fått dem helt gratis!
Jag tror att de fungerar så att du helt sonika bara kan sätta dig ner nu och lyssna på musik på vanligt manér, och du kommer att märka att det låter bättre än tidigare.
Thomas_A skrev:Patrick,
vad har du för planer härnäst? Det är ju rätt mycket arbete nedlagt både på produkter och reklam:
blir glada.
Vh, iö
hifikg skrev:Jag har testat lite alternativa användningsområden. Det här är de som går att visa utan att orsaka ett vulkanutbrott på någon stor ö...
mikro skrev:hifikg skrev:Jag har testat lite alternativa användningsområden. Det här är de som går att visa utan att orsaka ett vulkanutbrott på någon stor ö...
Mikronesien är inte en ö utan många. Och hur du och damen testat vibratorn behöver du inte gå in på, så länge hon är myndig så har jag inga problem med vad ni gör på fritiden.
hifikg skrev:mikro skrev:hifikg skrev:Jag har testat lite alternativa användningsområden. Det här är de som går att visa utan att orsaka ett vulkanutbrott på någon stor ö...
Mikronesien är inte en ö utan många. Och hur du och damen testat vibratorn behöver du inte gå in på, så länge hon är myndig så har jag inga problem med vad ni gör på fritiden.
Jag har hela tiden trott att det är en ANTI-vibrator, jäklar... bäst jag kontaktar henne, det här kan bli hur tokigt som helst!
Please..Tony skrev:adzer skrev:Morello skrev:Varför blir de mest notoriska ormoljehatare så glada bara för möget är gratis undras?
Svårt att lura folk på pengar om ormoljan ges bort gratis antar jag.
Nej, inte alls svårt! som jag ser det ar att det har skapas en trad med enbart positiva recensioner av "produkterna", som sen sokmotorer indexerar och folk som undersoker "produkterna" ramlar in mitt i. I mina ogon ar det en typ av marknadsforing som inte alls ar arlig och som lurar oss alla att delta i den.
Att jag sen upplever det som att det har amnet modereras oerhort starkt till att just enbart innehalla okritiskat positiva omdomen hjalper ju inte min attityd och respekt for faktiskt.se... Vilket jag tycker ar oerhort trakigt.
Patrick82 skrev:Thomas_A skrev:Patrick,
Jag gör ett audiofil datorspel just nu. Den kan man ge bort till alla utan att bygga och betala frakt för varje kopia.

_Fredrik_ skrev:Please..Tony skrev:adzer skrev:Morello skrev:Varför blir de mest notoriska ormoljehatare så glada bara för möget är gratis undras?
Svårt att lura folk på pengar om ormoljan ges bort gratis antar jag.
Nej, inte alls svårt! som jag ser det ar att det har skapas en trad med enbart positiva recensioner av "produkterna", som sen sokmotorer indexerar och folk som undersoker "produkterna" ramlar in mitt i. I mina ogon ar det en typ av marknadsforing som inte alls ar arlig och som lurar oss alla att delta i den.
Att jag sen upplever det som att det har amnet modereras oerhort starkt till att just enbart innehalla okritiskat positiva omdomen hjalper ju inte min attityd och respekt for faktiskt.se... Vilket jag tycker ar oerhort trakigt.
Laila skrev:@Tony,
Ta en Toy vetja . . . typ* .......
* Å efterdä, fårdugärna, switchaöver teett svenskttangentbord . . . eller är duintenog kunniginomdataområdet föråklaraavet såkandunogfåhjälphärpå
faktist . . . typer.
Tony skrev:Laila skrev:@Tony,
Ta en Toy vetja . . . typ* .......
* Å efterdä, fårdugärna, switchaöver teett svenskttangentbord . . . eller är duintenog kunniginomdataområdet föråklaraavet såkandunogfåhjälphärpå
faktist . . . typer.
Vad ska jag ta ett toy for? For att jag inte tycker som dig och har mage att saga sa? Att jag dessutom forsoker forklara VARFOR jag tycker sa istallet for att bara saga "Sa ar det, skit ner er!"?
Om du har problem att lasa mina inlagg av den ena eller andra anledningen sa kan du ju lata bli. Precis som jag inte laser dina annat an nar de ar direkt riktade till mig.
Puss och kram pa dig!
Trubbelmakaren skrev:Jag upptäckte också hur jag ska få min katt att spinna på ett mer behagligt och intensivt sätt. Det fungerade fantastiskt bra!
http://i.imgur.com/9qay5bJ.jpg
http://i.imgur.com/dBK2sik.jpg
Fixade länkar av bilderna.
/K12
Fackamato skrev:T.om. pa min 27" 2560x1440-skarm sa ar bilderna stora.
THUMBNAILS PLZ
hifikg skrev:Fackamato skrev:T.om. pa min 27" 2560x1440-skarm sa ar bilderna stora.
THUMBNAILS PLZ
Hur fungerar din browser? Här i tråden ser bilderna inte alls stora ut, men klickar jag upp dem så blir de rätt stora. Funkade bra även i mobilen.
paa skrev:Om jag klickar på länken så ser de inte stora ut, och klickar jag upp dom så blir dom i full storlek, men när dom är inlagda i tråden på faktiskt, så blir dom jättestora från början, så jag skulle snarare säga att problemet ligger hos faktiskt än hos min browser.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster