Moderator: Redaktörer
Xiro skrev:Grattis Calle & co! Ni förtjänar bra publicitet, min bästa upplevelse i en hifibutik någonsin var två sprudlande entusiastiska lyssningstimmar hos er, med er Kenneth.
Nattlorden skrev:Xiro skrev:Grattis Calle & co! Ni förtjänar bra publicitet, min bästa upplevelse i en hifibutik någonsin var två sprudlande entusiastiska lyssningstimmar hos er, med er Kenneth.
Låter som du gillar rör.
Xiro skrev:Grattis Calle & co! Ni förtjänar bra publicitet, min bästa upplevelse i en hifibutik någonsin var två sprudlande entusiastiska lyssningstimmar hos er, med er Kenneth.
Nattlorden skrev:Xiro skrev:Grattis Calle & co! Ni förtjänar bra publicitet, min bästa upplevelse i en hifibutik någonsin var två sprudlande entusiastiska lyssningstimmar hos er, med er Kenneth.
Låter som du gillar rör.
Vinylcalle skrev:Minns inte att du sagt hej men gör gärna det nästa gång. Antar att Quali-Fi inspirerat till dina hembyggen?![]()
Xiro skrev:Vinylcalle skrev:Minns inte att du sagt hej men gör gärna det nästa gång. Antar att Quali-Fi inspirerat till dina hembyggen?![]()
Lovar att jag ska hälsa nästa gång. Visste inte vem du var, men upptäckte att ni har bilder på er själva på hemsidan - trevligt och föredömligt!
Det var lyssningen på Quali-Fi Compact hos er som avgjorde mitt beslut till hembyggen. Trots att de akustiska förutsättningarna just då inte var helt rätt i alla avseenden var det så enormt skoj att jag bara var tvungen att lösa det på något sätt. Beklagar att jag inte köpte något av er den gången. Vill gärna stötta de lokala handlarna, i synnerhet när de gör ett bra jobb. Men renovering hemma och annat mer prioriterat gör att jag får snåla lite just nu.
petersteindl skrev:GÖK-mästare har du blivit också. GRATTIS!
Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster