Morello skrev:Jösses, försteget väger in på runt 60 kilogram! Varför undrar vän av ordning?
Om det vägde som PRE-25, tror du att de då hade kunnat få ut så mycket betalt som de tänkt sig?
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Jösses, försteget väger in på runt 60 kilogram! Varför undrar vän av ordning?
Komorok skrev:BORIS skrev:Komorok skrev:Pivetta Opera One är inte så imponerande tycker jag. 12x1600W. För 2Mdollars. Muppigt värre.
Naimen är jag inte heller impad av. T.o.m Emotiva XPR-2 som kostar under 20000kr ger effekt i den storleksordningen.
Humor
Hur då menar du?
Micke23 skrev:JB skrev:Komorok skrev:Pivetta Opera One är inte så imponerande tycker jag. 12x1600W. För 2Mdollars. Muppigt värre.
Speciellt inte när man för dom pengarna (13 000 000 SEK) kan köpa så pass många Behringer A500 steg som i bryggat läge då totalt skulle leverera.... håll i hatten:
2,78 miljoner (!) watt RMS @ 8 ohm och 1% THD! =D
(7435 stycken A500 får man för dom pengarna om man beställer från Thomann, och jag är övertygad om att man kan pruta med gratis frakt om man beställer så pass många)
Helt fläktlöst blir det ju också
Tusen Trabant-bilar eller en enda Mercedes S-klass? Hmm... Trabanterna har ju sammanlagt 23 000 hästkrafter!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster