av HiLo » 2014-02-12 06:37
Tänk jag kan nog komma på hur jag kan utnyttja alla prylarna ändå: onkyon( som fortfarande imponerar fortfarande: kr/nöje vill säga)som "kraftpaket" och lite förförstärkeri till pappaBas(CervinVega sat6 passiv låda med en 2x8Ohms 10"are, men kan ha fel, och den har stått som enbart bord me duk på några år då filtret i baslådan avslutade sin anställning mitt i en kritisk ton, så ena Sateliten tvärdog och baslådan sökte nu mer arbete som bredbandare, men jag lyckades inte ens lura på en Uzbekistansk smutspunkare den med betald frakt!
Han ville ha mätning men jag försökte intag att den skrapade och tjöt riktigt högt över normalt mätbart register och passerade Hi-Fi frekvenser på under en kvarts oktav för att sedan få en fin grov sågformad tonkurva till väl Dc( med sågformad tonkurva så tänker jag mig tänderna på en tvåmannasåg)
Inte änns demon på att den kunde stå x-Max med ett bilbatteri med ett ynka plopp som resultat, på båda spolarna då....
Men jag vart totaldissad!
Så den vart ett fult opraktiskt bord!
Men så satt jag och kolla delningskurvor i onkyon, å fan kan jag dela redan där, hmm Y-kabel fram koppla Edison12an i Mono på med båda spolarna, hej och hå Lillen kan Bumpa med..
Proton tunern får agera RIA så länge..
Och så skickade jag upp celistion5 orna som bakkanaler.
Här bygger vi hemmabio på en skruv.....
senare efter lite behövlig sömn skall lödas RGB kabel av soild Cat6.....
Pust, vart lite rörigt det här, men har inte fått någon sömn sedan i lördags, känns som man saknar ett par lass kristaller mellan öronen, i morgon blir det ringa läkaren och byta sömnpiller........jordfräs vs flistugg=heavy MMA....(suck sluta skriv då händer..................)@tillslut .