Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Men vill du åtgärda det, är det ju bara att skriva ihop en intressant artikel som kan ersätta artikeln med den i dina ögon fula förstärkaren!
Zzombie skrev:PerStromgren skrev:Men vill du åtgärda det, är det ju bara att skriva ihop en intressant artikel som kan ersätta artikeln med den i dina ögon fula förstärkaren!
Tror inte min ombyggnad/renovering av Revox A77 Mk IV, Quad QC22, II, 33, 303, 34, 44, 405, ESL-63, Yamaha CA-1010, Sony TA-5550, Voice of Music 1448, Thorens TD150, Tannoy SGM-10 är särskilt intressant.
PerStromgren skrev:Zzombie skrev:PerStromgren skrev:Men vill du åtgärda det, är det ju bara att skriva ihop en intressant artikel som kan ersätta artikeln med den i dina ögon fula förstärkaren!
Tror inte min ombyggnad/renovering av Revox A77 Mk IV, Quad QC22, II, 33, 303, 34, 44, 405, ESL-63, Yamaha CA-1010, Sony TA-5550, Voice of Music 1448, Thorens TD150, Tannoy SGM-10 är särskilt intressant.
Säg inte det! Jag tror att rätt många skulle kasta sig över den. Då kan en Quad 44 (eller möjigen 34) få pryda Ettan också!
Zzombie skrev:PerStromgren skrev:Zzombie skrev:PerStromgren skrev:Men vill du åtgärda det, är det ju bara att skriva ihop en intressant artikel som kan ersätta artikeln med den i dina ögon fula förstärkaren!
Säg inte det! Jag tror att rätt många skulle kasta sig över den. Då kan en Quad 44 (eller möjigen 34) få pryda Ettan också!
Bara det att Q44 är nästan lika ful...34:an är ju attans snygg, FM4 likaså.
Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Jag får spyreflex varje gång jag ser ett par HPM-1100!
Du kanske skulle dricka lite mindre på morgonen...
Fjonkalicious skrev:Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Jag får spyreflex varje gång jag ser ett par HPM-1100!
Men visst är det intressant! Smaken är olika. Jag tycker faktiskt att ditt påstående från början är ganska oförskämt mot författaren av artikeln.
Vem säger att du har rätt?
Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Jag får spyreflex varje gång jag ser ett par HPM-1100!
Men visst är det intressant! Smaken är olika. Jag tycker faktiskt att ditt påstående från början är ganska oförskämt mot författaren av artikeln.
Det var inte alls oförskämt mot artikelförfattaren...hur skulle det kunna vara oförskämt mot honom, han har ju inte ritat förstärkaren? (Det är visst inte bara jag som är skitfull på morgonen...)
Det var ett förslag till webbplatsen att byta ut bilden mot en snyggare...
Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Jag får spyreflex varje gång jag ser ett par HPM-1100!
Det var inte alls oförskämt mot artikelförfattaren...hur skulle det kunna vara oförskämt mot författaren, han har ju inte utformat förstärkaren? (Det är visst inte bara jag som är skitfull på morgonen...)
Det var ett förslag till webbplatsen att byta ut bilden mot en snyggare...
Zzombie skrev:Får spyreflex varje gång jag öppnar länken
Morello skrev:Framförallt är det en junkapparat som knappast kan väcka någons intresse.
Zzombie skrev:Fjonkalicious, fattar du hur jävla tradigt tjötig du är? Din avatar är perfekt.
Byt ut bilden på den otroligt fula förstärkaren, snälla...
Fjonkalicious skrev:Zzombie skrev:Fjonkalicious, fattar du hur jävla tradigt tjötig du är? Din avatar är perfekt.
Utveckla, för jag förstår verkligen inte. Det verkar som att dina argument tryter och då blir det personangrepp istället?
Zzombie skrev:Fjonkalicious skrev:Zzombie skrev:Fjonkalicious, fattar du hur jävla tradigt tjötig du är? Din avatar är perfekt.
Utveckla, för jag förstår verkligen inte. Det verkar som att dina argument tryter och då blir det personangrepp istället?
Det var inte ett personangrepp, det var iakttagelser och fakta.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 20 gäster