https://www.youtube.com/watch?v=6NgkP8aABO4&feature=youtube_gdata_player
Ca 11:30 in i klippet.
Moderator: Redaktörer
Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
paa skrev:Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
Callisto skrev:paa skrev:Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
Det som Sean berättar är inget nytt och jag delar inte hans uppfattning när det gäller en del svar. Tycker han generaliserar en hel del.
Callisto skrev:paa skrev:Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
Det som Sean berättar är inget nytt och jag delar inte hans uppfattning när det gäller en del svar. Tycker han generaliserar en hel del.
DQ-20 skrev:Callisto skrev:paa skrev:Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
OK, men kan DU vara lite specifik om vad det är du tycker är fel?
/DQ-20
Callisto skrev:DQ-20 skrev:Callisto skrev:paa skrev:Vem menar du, Sean eller Andrew?Callisto skrev:Var inte imponerad av svaren och hans slutsatser.
OK, men kan DU vara lite specifik om vad det är du tycker är fel?
/DQ-20
Ett exempel är att musiker skulle vara "sämre lyssnare" är inte min erfarenhet, snarare tvärtom.
bootstrap skrev:Undrar vilka som kommer lyssna på Fast car på hög volym ikväll?
Callisto skrev:Ett exempel är att musiker skulle vara "sämre lyssnare" är inte min erfarenhet, snarare tvärtom.
Callisto skrev:Jag kan ju tycka att det är musiken som ska komma i första hand. En "duktig" lyssnare hör musiken i första hand och inte "ljud". Träna någon att höra små nyanser gällande ljudet kommer ta bort glädjen hos den lyssnaren. Den personen kommer att sitta och lyssna på ljuden och analysera istället för att njuta av musiken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster