Nu på lördag 28 Juni blir det alltså träff hos mig, alla glada personer är välkommna.
Tänkte att dagen kan se ut så här....vi börjar vid 4 snåret och det är fritt att ta med sig något gott att äta.
Pizza, hamburgare, eller nått gott att slänga på grillen, eller att äta innan är också helt ok....
Vi kan ju slå igång en gemensam potatis gratäng eller pommes om intresse finns....
Ta med nåt gott/starkt att dricka till, kanske någon skiva, cd, lp, på sticka eller hårddisk funkar...dock har jag inte spotify...så har vi en trevlig träff här och fokuserar på att ha kul.
Det lär väl bli lite fokus på Ino då det är det som finns i "pojkrummet", men det finns ju OA 116 på altanen...och lite annat med.
Det verkar ju finnas flera nya ansikten här uppe som det vore trevligt att träffa.
Så skriv här eller pm:a om ni undrar något,det är ju bra om man anmäler sig så jag vet ungefär hur många vi blir, det ryms väl en
5-6 pers att lyssna samtidigt, men det finns en stor inglasning (under tak, men det regnar ju aldrig på sommaren...) att vara i också,.
Som sagt, helt enkelt en trevlig sommarträff för alla glada!
Mvh/Stefan